Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

Beste mensen,

Vandaag heb ik eindelijk besloten om een profiel aan te maken.
    Zodat ik beter begeleid kan worden inzake fitnessen. Mijn leeftijd is 27 jaar
    67kg 169 cm. Lichaamsbouw athletisch. Sinds 8 maanden ben ik aan het fitnessen en zie ik gelijk structuur, maar ik wil meer massa en body hebben. Via verschillende kanalen kwam ik terecht bij HGH en CJC-1295.
    Er bestaan zoveel varianten over HGH, Somatropin, Genotropin en nog vele meer. Ruim 2 maanden ben ik op zoek naar het juiste middel. Over CJC-1295 las ik dat je snel resultaat ziet, dus mijn voorkeur gaat uit naar CJC-1295, opeens kwam ik weer een ander middel tegen GHRP-6??, is dit hetzelfde als CJC-1295?
    Kan iemand mij helpen met deze informatie of begeleiden naar de juiste weg? Mijn streef is om in november te beginnen. Overigens waar ik deze producten goedkoop kan kopen. Graag zie ik een spoedig reactie van jullie

welkom, het is idd beter dat je jezelf eerst verdiept in deze materie!

Mijn mening is dat je beter nog naturel verder traint, met een goed voeding en trainingsschema ga je nog altijd goede gains halen. Je doet het nu nog maar 8 maandjes, dan is het normaal dat je er nog niet als een monster uitziet.

Gewoon geduld heb, vreten en trainen als een beest!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X