Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Goedemorgen,

Ik ben Jurgen, 21 jaar en sinds 2 jaar druk in de weer met krachttraining en sinds 7 maanden ook met hardlopen. Voor ik ging trainen woog ik 68 kg en heb dat inmiddels omhoog gekrikt naar 83kg. Ik ben hier tevreden mee en wil eigenlijk tips krijgen om mijn lichaam te onderhouden zodat ik niet weer uit mijn overhemden en mijn net nieuwe pak scheur.. Ik vind tevens dat ik nu een punt heb bereikt waarop ik er nog representatief voor een bedrijf uit zie en wil dus niet meer groeien maar onderhouden.

Ik ben al snel in de vooronderstelling dat ik spiermassa kwijt raak als ik een weekje minder ga dan normaal, dat zal waarschijnlijk wel onzin zijn maar afin.

Ik doe 2 keer per week aan krachttraining en dan heb ik de verdeling gemaakt van dag 1 armen, buik en benen en dag 2 schouders, borst, rug, buik. Ik laat hier altijd een dag of 2 tussen zitten zodat mijn lichaam ook tijd krijgt om te herstellen. In de rust dagen ben ik dan bezig met cardio training zodat ik ook de laatste restjes vet van mijn pens af krijg.

Dag 1: 8 tot 11 arm
    3 tot 4 been
    3 buik

Dag 2: 5 tot 7 borst
    3 schouder
    2 onderrug
    3 bovenrug
    3 buik

Alle oefeningen doe ik 12 her en 3 setjes ervan.

Cardio:
    dag 1: 5 tot 10 km hardlopen(ik kom net terug van een achillespeesblessure)
    dag 2: training op de sportschool en dan 30 minuten ligfiets op stand 14 en daarna 20 minuten roeien.

Dit zijn mijn schema's en ik hoor graag advies over hoe ik het zou moeten terugbrengen om mijn lichaam te onderhouden!

Al het advies is welkom en ik ben dus Jurgen wie zijn jullie?

Even voorstellen.

Hallo luitjes.Ik ben Gill,34j.
    Ben net weer een maand of 5 bezig.En ik moet zeggen dat het lekker gaat.
    De eerste 2maanden heb ik alleen aan cardio gedaan.Ik woog 107 kilo.Nu weeg ik 98 kilo. Heb op dit moment een vetgehalte van 25%.Ik heb mij laten vertellen dat ik een 'endomorfe' lichaamtype heb.Dus als jullie tips hebben,om mij dit lichaam mooi te laten boetseren,dan zou ik dat te gek vinden...
    groetjes.

Comment

Welkom Jurgen.
      Post je schema ff in de trainings sectie, dit is 0,0 overzichtelijk.
      En Gill , EIGEN TOPIC MAKEN PLEASE?

LATURRR

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X