InShape Today voedingssupplementen, even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• InShape Today voedingssupplementen, even voorstellen

Hi,

Mijn naam is Ron. Ik heb samen met mijn compagnon InshapeToday Voedingssupplementen. Wij leveren 40 eigen-merkproducten van InShape Today en een kleine 300 Amerikaanse merken.

Wij bieden iedereen op Bodynet die zelf wat geld willen bijverdienen de mogelijkheid om Ambassador te worden van InShape Today. Onze eigen merkproducten zijn al heel scherp geprijsd maar elke Ambassador krijgt nog eens 25% korting (op alleen onze eigen merkproducten) en een 'eigen website' met webwinkel.

Er zijn wel wat voorwaarden waar je aan moet voldoen maar dat kun je lezen op onze website, http://www.inshapetoday.nl . Lees ons aanbod aandachtig door.

Overigens, onze firma heeft NIETS van doen met pyramide of multilevel marketing onzin.

Succes

Ron

Er is een speciaal suppliers deel in het forum, waar je reclame mag maken.
    Lijkt me dat je post daar thuishoort

Verder lijkt het me zeker in het begin zinniger om aanbiedingen te doen om klanten te winnen.
    De meest mensen hier zullen niet ambassador worden voor spullen die ze niet zelf gebruiken lijkt me.
    Fear is the mind killer

Comment

Het is pas interessant als je korting op alles krijgt en de prijzen dan ook nog eens minimaal 20/25% lager liggen dan elders.
      Een nieuw merk op de markt gooien en laten groeien moest je zelf maar doen ipv ambassadors te lokken met een onbekend merk dat niet beter of geodkoper is dan andere, bekende merken. De ambassador zit dan met een partij haast onverkoopbaar spul bvoor 680 euro omdat het onbekend is en nog geen vertrouwen geniet.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@marnop,
        Ik merk dat je verstand van zaken hebt. Dat is mooi.
        Een nieuw "merk" gooi je niet zomaar op de markt gab. Daar gaat heel veel tijd aan vooraf. Dan het opzetten van de website nog, doe je ook niet in een dag.
        Misschien aardig om te weten dat er heel wat mensen zijn die van onze producten genieten, al was het alleen maar omdat er nogal wat shops zijn die onder private label bij ons inkopen. Inshape draait al heel wat jaren mee.

Mag ik je even wijzen op de Inshape Atleten die gekozen hebben voor onze producten en deel (hebben) uitgemaakt van het Team Inshape:

Roy Bronsgeest
        Asmhara Brader
        Chris Koldijk
        Corina Christiaanse
        Fabia Antoine
        Marvin Nagelbloem
        Rene Groenen
        Arthur Groenefelt
        Saskia Salemink
        Quincy Winklaar

En nog veel meer.
        Maar ik begrijp je wel, je zit goed bij je eigen leverancier gezien je sig. Geniet ervan.

Originally posted by marnop View Post
        Het is pas interessant als je korting op alles krijgt en de prijzen dan ook nog eens minimaal 20/25% lager liggen dan elders.
        Een nieuw merk op de markt gooien en laten groeien moest je zelf maar doen ipv ambassadors te lokken met een onbekend merk dat niet beter of geodkoper is dan andere, bekende merken. De ambassador zit dan met een partij haast onverkoopbaar spul bvoor 680 euro omdat het onbekend is en nog geen vertrouwen geniet.

Comment

site

wat een beetje jammer daarvan is, dat er een klein addertje zit..

LET OP: Deze korting geldt alleen voor de producten van Inshape Today, niet voor andere merken.
          Bovendien kun je deze korting niet combineren met andere kortingen.
          Voorwaarde is een minimale aankoop (inclusief de korting) van € 500,- ( en wil je ambassador blijven bestel dan minimaal 2 maal per jaar).
          Dus het totale facturatiebedrag per keer is € 500,- en daar zijn dan je kortingen al afgehaald,
          dus jouw brutobestelling ligt rond de € 680,- en minus je korting is dat € 500.,-

Dit betekend dus dat je zowieso zelf spullen moet bestellen voor 500 euro, dus al het geld wat je misschien met klanten gaat verdienen raak je weer kwijt omdat je 2 x per jaar voor 500euro bij jullie moet bestellen, of zit ik er nu helemaal naast?

misschien wat verdere uitleg is welkom.

Comment

Je hebt een aantal atleten gesponsord? En? Leuke namen er tussen, maar dat heeft niets te maken met wat je wil.

Als je ambassadors wil hebben dan geef je knappe kortingen, geen minimumafname en kortingen op het gehele assorti.
            Dan staat er puur de vaste percentuele korting en klaar.
            Nu draait het puur om afzet van het huismerk en niets anders. Ik kom het merk verder nergens tegen. Misschien omdat ik er niet oplet, maar denk eerder omdat het een merk is dat niet loopt.
            Dan ga je nu stunten met een marginale korting op het huismerk onder het mom van wederverkopers ambassadors.

Ik ken de techniek vriend, heb het zelf ook gebruikt met afslankprodukten. Werkt ongeveer als MLM produkten, je moet toch echt vooraf investeren om te mogen verkopen. Alleen krijg je meer korting bij MLM als je meer zieltjes wint. Dat is het enige verschil.

succes er mee.
            Kom maar terug met echte kortingen en op dus het hele assortiment.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

---------

Het zou aantrekkelijker worden als je niets hoeft te bestellen zelf en je voor de producten die je voor hun verkoopt een goed percentage krijgt want ze hoeven er zelf niet eens wat voor te doen maar ja iedereen zijn eigen dingen gegund uiteraard.

is er een beter voorstel misschien?

Comment

overleg

na onderling overleg wil ik alle woorden terug nemen en zal ik deze laten verwijderen, er is me wat duidelijker uitgelegd hoe het werkt dus bij deze wens ik jullie heel veel succes met jullie producten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X