Voorstelronde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstelronde

Hallo!

Even voorstellen. Vandaag aangemeld op dit forum na al een tijdje te hebben gelurkt als anonieme lezer. Sinds 1 november 2010 begonnen met serieus trainen en eten met een voedingsschema. Uiteraard heb ik een hoop informatie die ik hier gelezen heb in dit voedingsschema verwerkt.

Gestart met een gewicht van 89,0 kg bij 24,5 % BF met volgens mijn tanita weegschaal een vvm van 63,5 kg. Nu ruim 17 dagen later sta ik op 88,0 kg bij 22,5 % BF met een vvm van 65,0 kg. Ik ben van plan om de komende tijd door te cutten naar 18 % BF, ik hoop ongeveer eind januari op dat niveau te zitten. Daarna 2 weken op onderhoud. Vervolgens door te cutten naar 10 - 12 % BF.

Met vriendelijke groet !

Welkom!en is een zeer goed begin!
    Wat is je voedingschema?
    Face your demons...........

Comment

Welkom en succes!
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
        Welkom!en is een zeer goed begin!
        Wat is je voedingschema?
        Bedankt.

08:30 Maaltijd 1:
        88 gram Diet Shake (xxl nutrition), 600 ml water
        1 gram visolie
        1 gram CLA

12:00 Maaltijd 2:
        2x bruine boterham met 60 gram Zalm
        1x bruine boterham met 40 gram Rosbief
        15 gram Becel Pro Activ (5 gram per boterham)

15:30 Maaltijd 3:
        1x bruine boterham met 15 gram Pindakaas
        5 gram Becel Pro Activ (5 gram per boterham)
        40 gram All day protein (xxl nutrition), 200 ml water
        1 gram visolie
        1 gram CLA

18:30 Maaltijd 4:
        100 gram gekookte aardappels of 50 gram ongekookte rijst
        150 gram biefstuk
        150 gram groente
        1 gram visolie
        1 gram CLA

21:30 PWO (alleen op trainingsdagen)
        40 gram Whey Isolaat (xxl nutrition)
        250 ml AA-Drink Pro-Energy

22:00 Maaltijd 5:
        40 gram All day protein (xxl nutrition), 200 ml water

24:00 Maaltijd 6:
        50 gram micellar caseïne (xxl nutrition), 400 ml water

Wanneer ik de kcal tel kom ik uit op ongeveer 2000 kcal op rustdagen en 2200 kcal op trainingsdagen. Ik moet hierbij opmerken dat ik een kantoorbaan heb, met de auto naar mijn werk ga, verder vrij lui ben en alleen 5 dagen KT doe in de week als sport.

Ik heb een week lang KT gedaan met een hartslagmeter en daaruit blijkt dat ik over de 5 dagen gemiddeld 500 kcal per sessie verbruik.

Mijn onderhoud heb ik berekend via de Katch-McArdle berekening, met als activiteitsniveau 1, dus factor 1,2. Hieruit komt als onderhoud 2200 kcal per dag.

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
          Welkom en succes!
          Bedankt !

Comment

Originally posted by YvesVL View Post
            Hallo!

Even voorstellen. Vandaag aangemeld op dit forum na al een tijdje te hebben gelurkt als anonieme lezer. Sinds 1 november 2010 begonnen met serieus trainen en eten met een voedingsschema. Uiteraard heb ik een hoop informatie die ik hier gelezen heb in dit voedingsschema verwerkt.

Gestart met een gewicht van 89,0 kg bij 24,5 % BF met volgens mijn tanita weegschaal een vvm van 63,5 kg. Nu ruim 17 dagen later sta ik op 88,0 kg bij 22,5 % BF met een vvm van 65,0 kg. Ik ben van plan om de komende tijd door te cutten naar 18 % BF, ik hoop ongeveer eind januari op dat niveau te zitten. Daarna 2 weken op onderhoud. Vervolgens door te cutten naar 10 - 12 % BF.

Met vriendelijke groet !

welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X