Hallo allemaal,
Ik ben Yvonne en al een tijdje lees ik mee in dit forum Hier heb ik al veel informatie gevonden over voedselschema's en trainen. Ik train nu ongeveer een jaar en sinds een half jaar hanteer ik een schema voor krachttraining en voeding. Mijn bf was 31,5 bij een lengte van 1,68 en nu is het 25%. Mijn kracht gaat ook steeds meer vooruit. Sindsdien heeft mijn figuur een aardige transformatie ondergaan waar ik heel tevreden mee ben.
Ik train 3 keer in de week.
Mijn schema ziet er zo uit:
woensdag
Benen
Buik
cardio
donderdag
Borst
schouders
triceps
hiit cardio op fiets of crosstrainer
zondag
Benen
Rug
Biceps
hiit cardio
Tussendoor volg ik nog eens een lesje zumba of rpm. Dat vind ik ook erg leuk om te doen.
Mijn doel is meer kracht en spieropbouw en nog een iets lager vetpercentage.
Ik ben Yvonne en al een tijdje lees ik mee in dit forum Hier heb ik al veel informatie gevonden over voedselschema's en trainen. Ik train nu ongeveer een jaar en sinds een half jaar hanteer ik een schema voor krachttraining en voeding. Mijn bf was 31,5 bij een lengte van 1,68 en nu is het 25%. Mijn kracht gaat ook steeds meer vooruit. Sindsdien heeft mijn figuur een aardige transformatie ondergaan waar ik heel tevreden mee ben.
Ik train 3 keer in de week.
Mijn schema ziet er zo uit:
woensdag
Benen
Buik
cardio
donderdag
Borst
schouders
triceps
hiit cardio op fiets of crosstrainer
zondag
Benen
Rug
Biceps
hiit cardio
Tussendoor volg ik nog eens een lesje zumba of rpm. Dat vind ik ook erg leuk om te doen.
Mijn doel is meer kracht en spieropbouw en nog een iets lager vetpercentage.

Comment