hey ik ben onlangs terug gestart met fitness, mijn doelstelling is een gespierd lichaam voor de zomer, heb momenteel 17% vetpercentage dat zich vooral rond men buik zit en krijg dit slecht weg, doe momenteel een driedagen fullbodyschema met eerst de compoundoef. en dan de spiergerichte, ben daar ongeveer 3 kwartier mee zoet, opwarming 6 minuten, cardio weinig. volg ook een voedingsschema dat ik zelf heb opgesteld, maar zit met een te grote pauze aan eten vooral als ik vroege sta omdat ik dan meer wakker ben
ook de pauze tussen avoneten en slapen vind ik wat lang, maar weet niet goed wat eten daartusssen, alle ideeen om dat vet rond buik aan te pakken en eten zijn welkom, wil vooral strak trainen aja mijn schema is ook na 6 weken aangepast maar is maar 1 oefening veranderd? normaal, goed of niet?
ook de pauze tussen avoneten en slapen vind ik wat lang, maar weet niet goed wat eten daartusssen, alle ideeen om dat vet rond buik aan te pakken en eten zijn welkom, wil vooral strak trainen aja mijn schema is ook na 6 weken aangepast maar is maar 1 oefening veranderd? normaal, goed of niet?
Comment