Goodddddddddddddd morning
Ben Rob Versteeg, 25 jaar nog even student en weer aan het trainen. Dit keer redelijk serieus en zelfs met een voedingsschema. 14 tot 17 jaar gefitnesst, ging vrij lekker maar weer tijdje gestopt. Tussendoor nog even maar niet echt serieus en nu weer wel.
Was 4 maanden geleden 86/87 kilo bij 1.80 en nu ben ik 78 kilo bij 1.80
Voornamelijk door op me voeding te letten, at heel gezond en veel bier.
O - 250ml magere kwark met musli en een halve banaan met melk
L - 4 botenhammen met tonijn
A - rijst met tonijn, rozijnen en een appel of kipfilet met sla
T - rijstewafels, en veel water
Ben nu bezig om te cutten, hoef nog 3/4/5 kilo kwijt te raken wat denk ik wel lukt. Nu de vraag
Train 5 dagen in de week niet te zwaar, ga voor het ontbijt vanaf vandaag 30 min doen en 2 x3 oefeningen krachttraining doen.
Of is het beter dit in de middag te doen?
Hier een foto van 4 jaar geleden
Wil dus niet zo gespierd zoals iedereen maar gewoon licht gespierd dus zoals de foto maar dan iets droger en breder. Was zo bruin op de foto omdat ik 5 maanden in het buitenland zat.
Ga nu sporten!
Ben Rob Versteeg, 25 jaar nog even student en weer aan het trainen. Dit keer redelijk serieus en zelfs met een voedingsschema. 14 tot 17 jaar gefitnesst, ging vrij lekker maar weer tijdje gestopt. Tussendoor nog even maar niet echt serieus en nu weer wel.
Was 4 maanden geleden 86/87 kilo bij 1.80 en nu ben ik 78 kilo bij 1.80
Voornamelijk door op me voeding te letten, at heel gezond en veel bier.
O - 250ml magere kwark met musli en een halve banaan met melk
L - 4 botenhammen met tonijn
A - rijst met tonijn, rozijnen en een appel of kipfilet met sla
T - rijstewafels, en veel water
Ben nu bezig om te cutten, hoef nog 3/4/5 kilo kwijt te raken wat denk ik wel lukt. Nu de vraag
Train 5 dagen in de week niet te zwaar, ga voor het ontbijt vanaf vandaag 30 min doen en 2 x3 oefeningen krachttraining doen.
Of is het beter dit in de middag te doen?
Hier een foto van 4 jaar geleden
Wil dus niet zo gespierd zoals iedereen maar gewoon licht gespierd dus zoals de foto maar dan iets droger en breder. Was zo bruin op de foto omdat ik 5 maanden in het buitenland zat.
Ga nu sporten!
Comment