Hallo daar,
Na dat ik eerst de sticky's heb door gelezen, dacht ik bij me zelf, ik zal me maar even voor te stellen
Ik ben Kim ben 25 jaar.
Ben 1 meter 80, weeg 114 kilo, vet% 38
hoor jullie al zeggen jeeeeeee wat zwaar dat weet ik, en heb die typies hollandse bouw breede schouders en heupen.
Ook heb ik de aanleg om flink te goeien in spier en jammer genoeg ook net zo snel in vet
Toen ik 19 was heb ik met voetbal een zware knie blessure opgelopen.
na mijn revalidatie heb ik zeer weining aan sport gedaan.
Tot vorig jaar ben ik in aanraking ben gekomen met de geweldige sport rugby.
Ben in November 2010 bij een rugby club gaan trainen, rond die tijd woog ik iets van 122 kilo.
Later heb ik ook kracht training bij gedaan( dat was wel nodig met mijn positie in het veld). IK train nu 4a5 keer per week 2X interval (rugby) en 2 X krachttraining + cardio
Heb ook een voedingsschema ( bedankt sticky's
) zal die wel in een ander topic plaatsen.
4 maanden geleden woog ik nog 117 met een vet% 46.
Mijn doel is om mijn vet% rond de 30 te krijgen, en met mijn gewicht wil ik tussen de 90 en 100 zitten komen( mijn gewicht en spierkracht zijn mijn grootste wapens op het rugby veld
)
Zo dat was weer eens mijn levens verhaal
Groetjes
Na dat ik eerst de sticky's heb door gelezen, dacht ik bij me zelf, ik zal me maar even voor te stellen

Ik ben Kim ben 25 jaar.
Ben 1 meter 80, weeg 114 kilo, vet% 38
hoor jullie al zeggen jeeeeeee wat zwaar dat weet ik, en heb die typies hollandse bouw breede schouders en heupen.

Ook heb ik de aanleg om flink te goeien in spier en jammer genoeg ook net zo snel in vet

Toen ik 19 was heb ik met voetbal een zware knie blessure opgelopen.
na mijn revalidatie heb ik zeer weining aan sport gedaan.
Tot vorig jaar ben ik in aanraking ben gekomen met de geweldige sport rugby.
Ben in November 2010 bij een rugby club gaan trainen, rond die tijd woog ik iets van 122 kilo.
Later heb ik ook kracht training bij gedaan( dat was wel nodig met mijn positie in het veld). IK train nu 4a5 keer per week 2X interval (rugby) en 2 X krachttraining + cardio
Heb ook een voedingsschema ( bedankt sticky's

4 maanden geleden woog ik nog 117 met een vet% 46.
Mijn doel is om mijn vet% rond de 30 te krijgen, en met mijn gewicht wil ik tussen de 90 en 100 zitten komen( mijn gewicht en spierkracht zijn mijn grootste wapens op het rugby veld

Zo dat was weer eens mijn levens verhaal

Groetjes
Comment