Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

Hoi allemaal,

Ik ben johnny 26 jaar en woon in amersfoort! Ik ben nu 2 weken begonnen met fitnessen want ik wil gewoon afvallen en groter worden ondanks ik weet dat het niet zo 1,2,3 gaat! Ik ben 1,81 weeg 95 kilo mijn vetpercentage is 25% en BMI 29,06! Ik ben nu bezig om mijn buik slanker te krijgen en borsten en armen groter te maken! Verder wil ik mijn voeding drastisch gaan veranderen. Sla vaak ontbijt over (vanaf nu dus niet meer) .. en wil gewoon een goed en gezond leven want van die mac donalds en chips enzo heb ik nu best wel genoeg van!!! Ik ga mijn verdiepen in mijn voeding dus alle tips zijn welkom! Hoevaak is het beste ongeveer om krachttraining te doen? Ik probeer nu 3 a 4x in de week met 2 oefeningen borst buik rug en armen!

Groetjes Johnny

Wat fijn dat iedereen zo enthousiast is

* Mijn Doel is eerst een voedingsschema maken

* Daarna wil ik een trainingsschema maken! Ik heb net al een schema gezien van iemand die 4x in de week alle spieren 2x pakt. Ik ben wel beginner dus ik weet niet of ik daar al gelijk mee kan beginnen? Ik heb er wel een bouw voor! Heb al grote armen rug en nek maar geen spieren! En heb borsten cup a net als een vrouw olgens mij haha

Ik probeer alles zoveel mogelijk uit te zoeken maar het is zoveel informatie dat ik eigenlijk niet goed weet hoe ik het beste met alles kan beginnen.

Greetzz

Comment

succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X