Introductie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Introductie

Goedemorgen allemaal,

Ik ben Joop, 18 jaar oud.. Train sinds een paar maanden, voornamelijk kracht. En ik dacht laat ik me hier gewoon even aanmelden in het geval dat ik vragen heb. En eventueel zaken kan bespreken.

En Als jullie tips hebben voor een beginneling zoals mij, alsjeblieft laat het horen

Groeten,

Joop

Tips: Sticky's lezen

Welkom op het forum!
    I don't need a gym.. Just a bench and some iron and i'll do fine at home

Comment

Dag Joop, welkom op ons forum

Dit forum wordt inderdaad veel gebruikt voor (beginners)vragen, daarom hebben we een soort van FAQs opgesteld. Die heten de stickies en vind je boven aan elk subforum. We hebben stickies over voeding en voedingsschema's, training en een algemene, de Zomersticky. Ik denk dat hiermee al een groot deel van je vragen beantwoord is, als je daarnaast nog vragen hebt: vraag maar raak Voor de rest kun je natuurlijk gezellig meepraten, je ervaringen delen en straks je progressie laten zien.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Welkom Joop
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Welkom Joop!
          Uit de sticky's ga je al veel leren.
          Veel succes

Comment

Succes, maar lees aub de forumregels goed en we hebben hier een hele sterke zoekfunctietool. Dus gebruik ook ff

Originally posted by Uzuhl View Post
            Goedemorgen allemaal,

Ik ben Joop, 18 jaar oud.. Train sinds een paar maanden, voornamelijk kracht. En ik dacht laat ik me hier gewoon even aanmelden in het geval dat ik vragen heb. En eventueel zaken kan bespreken.

En Als jullie tips hebben voor een beginneling zoals mij, alsjeblieft laat het horen

Groeten,

Joop

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X