Nieuw lid: Gochme

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw lid: Gochme

Hallo fitnesscollega's!

Ik zal me kort voorstellen, ben sinds een maand of 2 begonnen met trainen en ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal verslaafd aan geraakt. Ik hoop hier heel veel tips te kunnen krijgen en veel te leren!

Mijn 'specs':

Naam: Benjamin
    Leeftijd: 22 jaar
    Lengte 1,74 cm
    Gewicht 62 kg

Nou wil ik vooral dat laatste omhoog krikken en hoop ik dat te bewerkstelligen door vooral die dunne benen (allebei gebroken geweest) eens flink op te pompen de komende maanden!

Gr,
    Gochme.

Welkom en succes met je doelen !

Comment

Mijn specs .. lol, je bent hopelijk geen computer.

Welkom, veel plezier op het forum.

Comment

wilkommen
        next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Hoi welkom op bodynet.

Comment

Kijk, nog een beginnende verslaafde Had je onze informatie-topics al gevonden? dat zijn topics met de antwoorden op de meest gestelde vragen, zo kun je dus heel snel heel veel informatie krijgen. Ze staan bovenaan elk subforum en heten de sticky's.

Als ik jou was zou ik bijvoorbeeld eens beginnen met je voedingsbehoeftes te berekenen en een voedingsschema op te stellen. Hoe je dat doet en waarmee je dat voedingsschema vult staat in de voedingssticky's. Stel eens een schema op, dan kunnen wij je helpen met de laatste kleine details.
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Welkom Benjamin
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Bedankt allen!

En Ellie, dat zal ik zeker doen. Ben niet tot nauwelijks bezig met voeding aangezien ik gewoon alles eet wat ik voorgeschoteld krijg! Mijn maag is niet kieskeurig!

Comment

Welkom!! Veel succes alvast
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X