Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik begon met 70 kg met trainen nu weeg ik rond de 95. Ben 190 lang en het is niet echt te zien vind ik.. heb nu 1 kuur gehad en ben bezig met me tweede..
Heb alleen niet echt het idee dat mijn eerste kuur was aangeslagen..Hij bestond uit: dianboll tablet 100stuks en gebruikte ik sustanon en 2 testo en later in de week 1 testo en sustanon. Dit 10 weken lang daarna na gekuurd met clomid..
Nu heb ik een kuur bestaande uit..
1ml trenobline en 1 testo en deze zet ik 3 keer per week..
Ben nu 4 weken bezig..Merkte wel toename van kracht en word ook droger..Kan niet zeggen dat ik er veel massa (nog niet) bij krijg..
Misschien tips? en misschien idee/ suggeties voor volgende kuur?
Ik begin met 150 gram brinta plus 50 gram krenten erdoor heen..Met 1 whey shake erbij
Dit is omstreeks half 8 a 8 uur..
Om 10 uur neem ik 4 bruine boterhammen met appelstroop en een banaan en kwarktoetje..
Om 11.30 Bak met rijst met Kipfilet met sperziebonen of ananas en een shake
Om 14 uur neem ik 8 bruine boterhammen waarvan 4 met kaas tomaat en komkommer en 4 met kipfilet glas melk en of appelsap of mulitvitamine..
Om 16 uur nog 4 bruine boterhammen met kaas
Om 18 uur avondeten gevarieerd van bami,macroni,rijst gekookteaardappels en vlees biefstuk,kipfilet balletje gehakt en groente dat zijn bijna alle soorten..Whey shake
Na het trainen een bak met cruslie en yoghurt en daarna fruit sinaasappels kiwi banaan en granny smit...
Granny smit eet ik meestal nog 2 keer tussendoor.. Of liga koeken..
Comment