Hallo Allemaal. Ik ben Rob, ben 30 jaar en woon in Leeuwarden. Sinds mijn 18 al aan het sporten in fitnesscentra's tot 5 jaar geleden. Een paar vervelende momenten mee gemaakt en zodoende behoorlijk afgevallen en de sport laten liggen. Nu de rust er weer is, wil ik er weer vol voor gaan om meer massa te krijgen. Ben zelf 1.93 m, weeg 80 kilo en heb een vetpercentage van 12,3 %. Zelf zou ik naar de 90 kilo willen, lijkt mij ook een stuk gezonder dan mijn huidige gewicht ten opzichte van mijn lengte.
Veel Sticky's gelezen en van daaruit een voedingsschema samengesteld. Ik wil daarbij om de dag trainen en te beginnen met het full body schema en dit de eerste zes maanden aanhouden op advies van verschillende onderwerpen op deze site.
Ik hoop hier veel te leren en mijn schema's en technieken te kunnen verbeteren voor een zo hoog mogelijk haalbaar resultaat voor mijn lichaam. In het Forum voeding zal ik mijn schema even posten en hoop dat jullie er kritisch naar willen kijken of ik weer op de goeie weg ben.
Met vriendelijke groeten Rob
Veel Sticky's gelezen en van daaruit een voedingsschema samengesteld. Ik wil daarbij om de dag trainen en te beginnen met het full body schema en dit de eerste zes maanden aanhouden op advies van verschillende onderwerpen op deze site.
Ik hoop hier veel te leren en mijn schema's en technieken te kunnen verbeteren voor een zo hoog mogelijk haalbaar resultaat voor mijn lichaam. In het Forum voeding zal ik mijn schema even posten en hoop dat jullie er kritisch naar willen kijken of ik weer op de goeie weg ben.
Met vriendelijke groeten Rob
Comment