Hallo allemaal!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo allemaal!

Beste leden,

Ik ben Wesley, ik ben 19 jaar en woon in Eindhoven. Ik weeg 61 kilo en ben 175 lang. Ik heb naar mijn weten een snelle spijsvertering en kom daardoor dus niet makkelijk aan. Dat over mijn lichaam.

Ik hou van uitgaan en gezellige dingen doen met vrienden. Ik ga volgend jaar een HBO opleiding doen in Den Bosch, ben net geslaagd voor mijn HAVO.

Ik heb eigenlijk een simpele maar tegelijk ook moeilijke doelstelling:

Tevreden zijn met mijn lichaam. Op dit moment houd dat in wat meer kilo's eraan, zover mogelijk van het schriele botjes figuur afkomen en wat spier eraan kweken. Maar ik vind het ook belangrijk om qua kracht vooruit te gaan.

Ik heb al flink wat gelezen in de sticky's, ga ik zo ook lekker mee verder en wellicht kunnen jullie me helpen als ik vragen post?

Groetjes,

Wes

Welkom! Ik ga dit jaar ook mijn Havo afmaken op het VAVO en daarna HBO Woon zelf in den bosch Nouja goed.. veel eten en goed eten Natuurlijk is een goed trainingsschema ook essentieel in het kweken van spieren en kracht.

Heb je al een voedingsschema/trainingsschema? Zo ja, post die even Mocht je die niet hebben dan moet je even de sticky's doornemen en dan kan het forum je helpen/corrigeren
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Hey Wilco,

Ja ik heb de HAVO ook op het vavo gedaan hoor, lekker die vrijheid!

Ik heb net een voedingsschema (als ik het zo mag noemen) geplaatst. Ik ga zo nog even een post maken over de training die ik doe..

Comment

Hoi welkom Wes

Comment

welkom zeg wes heb je ook een bijbaan>?
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Jazeker, werk bij een supermarkt.

Kennen we elkaar dan? PM me anders maar

Comment

Welkom!
              Elke nieuwe dag is een nieuw begin, leer en vergeet gisteren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...