Newbie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Newbie

Hallo allemaal,

Ben 3 jaar geleden gedesinteresseerd geraakt in bodybuilding voor een cosmetische reden.
    Ben naar een sport school gegaan mensen daar waren total useless and clueless.
    Na een half jaar trainen zonder enkel resultaat was ik gestopt, een jaar daarna heb ik "scoobysworkshop" ontdekt.
    En eindelijk wat resultaat geboekt zoals binnen 3maanden en 6 pack had geen flauw idee dat de enigste wat je daar voor hoeft te doen was af te vallen.
    En heb ongeveer in een jaar 2 kilo spiermassa erbij getraind.

Met behulp van scooby en andere bronnen ben ik er achter gekomen dat om mijn doel te bereiken ik anabolen nodig heb. (scoobysworkshop is heel erg anti doping btw)
    Maar scoobysworkshop is wel eerlijk en legt wel uit dat het jaren en jaren gaat kosten om natuurlijk groot te worden. Dus ik heb besloten om anabolen te gaan gebruiken en daarom ben ik hier(en ook op andere forums/site) om zo veel mogelijk info te verzamelen voordat ik ze ga gebruiken.

"De mensen daar waren" wat maakt het voor jou uit hoe de mensen daar zijn?

Ik vind dat je een slecht idee hebt bedacht
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

they see me trollin they hatin
      zelfs als jij anabolen gaat gebruiken kom je nergen je hebt wss geen voedings schema en weet nog niet hoe je goed moet trainen ga eerst maar is ff een jaartje of 4 goed trainen en eten
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
        they see me trollin they hatin
        zelfs als jij anabolen gaat gebruiken kom je nergen je hebt wss geen voedings schema en weet nog niet hoe je goed moet trainen ga eerst maar is ff een jaartje of 4 goed trainen en eten
        Ten eerst waarop baseer je dat ik niet veel van nutrition af weet? Alleen jij vindt het volgens mij moeilijk om een product in google in te typen om achter te komen wat de voedingswaarde er van zijn. En vervolgens gewoon uit te rekenen hoeveel protein in elke van je 6 maaltijden moet zitten. Als je de bron die ik aan gaf had gelezen "scoobyworkschop" zou je begrijpen dat het eerste wat daar aangegeven word is dat je een voedingsschema moet hebben. Als ik een jaartje of 4 wou wachten heb ik AAS überhaupt niet nodig om me doel te bereiken. Dank je wel voor je volledig waardeloze commentaar

Comment

Welkom! Ik heb (meen ik me te herinneren) bij de introductievoorwaarden gelezen dat je eerst 42 jaar lid moet zijn van deze site voordat je je mag mengen in de Anabole gesprekken? Omdat ik angst heb om onherkenbare dingen tot mij te nemen kan ik je niet helpen! Wel heeft een echte grote medesporter mij ooit verteld dat het het beste is om te wachten met hulpmiddelen totdat je echt de grenzen van je eigen kunnen hebt bereikt. Dan gebruik je wat en wacht je weer tot je aan je plafond zit. Of hij de waarheid sprak weet ik niet, maar het klinkt wel logisch?
          Dus als jij echt al zover bent: Succes ermee en verstandig dat je om hulp vraagt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X