Hoi iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ok me voedings schema, maar ik woon nog thuis dus moeders die kookt dus ga ik niet zelf ook aan de gang, miskien kan ik wel brinta nemen sochtend's? kijk ik eet gewoon vlees en kaas op me brood, maar hoeveel eiwitten moet ik in nemen per dag en wanneer want dat is me eigenlijk nog onduidelijk, dus tips welkom, ik zit dus gebonden aan vaste eet tijden wanwege me werk...

Comment

Ik zal in iedergeval minstens 5/6 maaltijden per dag houden en in de ochtend een eiwitshake en na de training 1ntje..Over al die maaltijden verspreden zal ik ook bij elke maaltijd wel iets eten waarin eiwitten zitten.Dus maakt niet echt uit waneer je die neemt.Zorg dat je 2x je lichaamsgewicht aan eiwit naar binne krijgt over die hele dag of gewoon iets meer dat ken nooit kwaad natuiurlijk verder zal ik in de avond geen brood meer eten als je honger heb ..Weggooien die zooi en neem lekker een bakje kwark 500 gram ofzo dan heb je gelijk weer 50 gramm eiwit naar binne..

Greetzz...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (beelzebab @ Aug. 31 2004,12:32)]nou ik heb zelf t idee dat alles 1 x in de week echt niet genoeg is aangezien ik ook aan de creatine zit en de eiwitten, bij een hoop sportscholen ben ik wel eens wezen vragen maar een hele boel trainen alles 2 x zelfs de gasten van 2m bij 2m  
        Uh-huh, en trainen die jongens ook naturel?  
        Zit wel soort van een verschilletje in hoor...
        Met creatine en eiwitten is uiteraard niets mis maar sneller herstellen doe je er niet van.

Verder is het wat jij wilt natuurlijk.
        Je vroeg om tips, dat waren er een aantal. Zoals gezegd kun je de motivaties ervoor uitgebreid lezen in andere topics.

Ook aan je voeding valt nog behoorlijk wat te sleutelen, goed eten is feitelijk nog belangrijker dan je exacte trainingsschema. Post je voeding even in het daarvoor bestemde deel, zul je beduidend meer reacties krijgen.

Comment

eehm die zijn gewoon naturel, ik heb t voorheen ook zowat 3/4 jaar volgehouden me boven lichaam 3x in de week te trainen en me onderlichaam 2x in de week, waardoor ik gruwelijk ben gegroeid, zonder as dus, was zo gegroeid dat ik helaas striee kreeg bij me oksels/borst. alleen nu trek ik dat niet meer, en 2x in de alles trainen heb je echt geen as voor nodig als je een buffel bent, en kick op zware gewichten

Comment

Pff....ok jij bent een buffel jouw lichaam is anders dan andere mensen hier op het bord.Maar jij zal het beter weten dus moet je het zo doen.Nogmaals het snel groeien van Naturel houd op een zekere keer op en gaat langzaam helaas dat zal je moeten accepteren denk ik.De mensen die hier al wat langer trainen weten wel beter.Magoed snap niet dat je vraagt hoe je moet trainen als je het toch zelf al beter weet.Ga gewoon door op oude schema zal ik zeggen.

Greetz.

Comment

ik bedoel t niet verkeerd begrijp me goed, ik denk niet dat ik de beste ben want anders vraag ik geen tips, maar ik bedoel als je bijv maandag je borst zo heb getraind dat je zowat flauw valt omdat al je bloed in die spier zit dan kan je die donderdags toch wel weer trainen zonder spierpijn?? en dat naturels langzamer groeien weet ik, maar ik ga niet met as beginnen, krijg ik ruzie met me meissie .

Ik vond dit een goed forum en goeie tips dus blijf hier graag

Comment

hehe jah dat zou best kunne ik doe ook wel is 2x in de week.Als je der goed bij voelt moet dat kunne natuurlijk .En idd aan de as hoef je ook niet als je goed als naturel ken groeien maar als dat snelle groeien ophoud moet je idd je voeding goed gaan zetten ik denk persoonlijk zelf dat het niet aan je training ligt dat groeien maar aan je voeding.Voeding is 50% van de training.2x in de week trainen ken best.Als je er maar 48 uur tussenhoud want zolang moeten je spieren rusten als ik goed heb gelezen..Ben niet vijandig ofzo hoor verder..Ben een lieve jongen natuurlijk . .en idd blijf maar op dit heerlijke bord ik leer ook om de dag steeds meer hier bij al de mensen met encyclopedie in hun hoofd zoals Shannasse :P.

Greetzz...

Comment

ik ben ook lief, nou ik ga t proberen met 2x in de week, laat weten hoe mijn voortgang is.

Ik zal kijken of ik mijn voedingsschema kan aan passen wat wel moeilijk voor me is dus vanwege me werk, ikbedoel op kantoor kan je zo ff wat tussendoor pakken maar als ik in degrond zit te ploeteren lukt dat niet. Nee ik heb een hekel aan as, en trouwens de meeste meiden vinden dat lelijk , (en me meissie ook)

als ik verkeerd over kwam sorry mensen

Comment

neehoor kwam niet eiglijk verkeerd over reageer wel is vrijandig niet op letten ...maar als je lief bent is er nog een speciaal clubje op dit bord...Wil je eigenlijk niets van af weten,maar daar kom je snel achter .gaat laatste tijd errug ruig aan toe hier dus.En idd das goede instelling niet aan de as en meidne vinden dat idd niet mooi ken ik over mee vertellen.Maja je moet doen wat je zelf mooi vind natuurlijk en het meisje moet gaan met je om wie je bent niet omdat je ontiegelijk gespierd bent .majagoed we horen meer van je en post is wat front fotos ben wel enieuwd naar die 3 jaar groeiing.ik ben pas 10 maanden bezig dus wil wel weten hoever je dan al bent als naturel.Have fun verder hier.verder ben ik het liefste bordmember :x

Greetz

Comment

not for long

Comment

Gaat in z`n 11e post ook al mee doen...

Kan alleen maar zeggen volg de adviesen van Shannasse eens op en geef het ook een kans, alles 1x per week.
                        Ik herken wat je zegt hoor en in eerste instantie denk je dat je niet groeit of zelfs achteruit gaat omdat je minder traint.

Succes in ieder geval

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik ben ook liev

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 31 2004,19:35)]Gaat in z`n 11e post ook al mee doen...

Kan alleen maar zeggen volg de adviesen van Shannasse eens op en geef het ook een kans, alles 1x per week.
                            Ik herken wat je zegt hoor en in eerste instantie denk je dat je niet groeit of zelfs achteruit gaat omdat je minder traint.

Succes in ieder geval

Greets...
                            We moeten hem meteen thuis laten voelen op dit bord Curiosio

Greetz..

Comment

Voel me ook al thuis nu, hier zitten mensen verstand van zaken...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X