Het is nu al een tijdje dat ik op het forum rond neus dat het eens tijd is geworden om mij voor te stellen...
Ik ben van Oost-Vlaanderen,
25jaar 178cm 76kg 12%bf is mijn huidige status...
Ik train nu net geen 3jaar, daarvoor heb ik 17maanden niks gedaan en daarvoor ook een 2tal jaar getraind
Maar ik heb nu meer motivatie dan ooit, heb veel geleerd door te stoppen
uit fouten leer je dan ook he
en het word eens tijd dat ik voeding en trainingschama terug op punt stel
heb dit in het verleden ook gedaan toen woog ik rond de 80kg met 8% bf
Hiermee wou ik wachten tot ik vaste werk uren/dagen had ik moest heel polyvalent zijn maar ben onlangs in een vast uurrooster kunnen beginnen.
4nachten/week van 9u45min (met pauze ) maandagavond te beginnen.
Dus ben nu nog wat aan het puzzelen en kijken hoeveel ik slaap wnn ik thuis ben wnn ik kan eten etc... en dan zet ik wel een voorstel op het forum met mijn schema's en kunnen jullie mij hopelijk verder helpen!!!!
Cheers!
Ik ben van Oost-Vlaanderen,
25jaar 178cm 76kg 12%bf is mijn huidige status...
Ik train nu net geen 3jaar, daarvoor heb ik 17maanden niks gedaan en daarvoor ook een 2tal jaar getraind
Maar ik heb nu meer motivatie dan ooit, heb veel geleerd door te stoppen
uit fouten leer je dan ook he
en het word eens tijd dat ik voeding en trainingschama terug op punt stel
heb dit in het verleden ook gedaan toen woog ik rond de 80kg met 8% bf
Hiermee wou ik wachten tot ik vaste werk uren/dagen had ik moest heel polyvalent zijn maar ben onlangs in een vast uurrooster kunnen beginnen.
4nachten/week van 9u45min (met pauze ) maandagavond te beginnen.
Dus ben nu nog wat aan het puzzelen en kijken hoeveel ik slaap wnn ik thuis ben wnn ik kan eten etc... en dan zet ik wel een voorstel op het forum met mijn schema's en kunnen jullie mij hopelijk verder helpen!!!!
Cheers!
Comment