Yo! even mezelf introduceren.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Yo! even mezelf introduceren.

Hey iedereen,

Ik ben Robbert, ben 16 jaar jong , 1,90 en 70kg.
    Ik train nu ongeveer een jaar in de sportschool. Ik ben in het afgelopen jaar wel wat gespierder geworden maar ik heb nooit heel goed op m'n voeding gelet en nu wil ik alles wat serieuzer aanpakken. Sinds een maand ben ik nu dus wat meer bezig met opgesplitste maaltijden enzo en het leek me onderhand wel handig om me hier is aan te melden om zelf dingen te gaan vragen nadat ik zonder account heb zitten gluren voor een poosje haha
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen als ik evt een vraag heb maar dat zal wel goed komen haha! Bedankt dat je dit hebt gelezen en respect dat je het hebt volgehouden want ik ben al de 10000e die zo'n 'even voorstellen - bericht' heeft gemaakt

Now even wat voedsel naar achterwerken en dan trainen!
    ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Welkom kerel, flink schoon vreten en hard trainen, dan komt het wel goed. Genoeg informatie hier op de site te vinden. Veel plezier hier!

http://forum.bodynet.nl/algemeen/333...er-sticky.html

Comment

yo , flink eten ! en keihard knalle ! dus wat viking zegt..
      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Welkom Sorry, is niet grof bedoeld, maar zo zie je maar weer dat het allemaal valt of staat met goede voeding. Ik zou zeggen: stort je op de voedingsschema's en word een beest!
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

haha thnx allemaal, ja Ellie I know. Ik dacht ook van ik ben nog jong en 't hoeft allemaal niet zo snel te gaan. Maar nu ga ik er echt hard aan werken >:]
          ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Een groot aantal dingen zul je waarschijnlijk wel weten, maar ik verwijs je toch even door naar ons nieuwelingen-topic. Daar staat veel informatie over het opstellen van een voedingsschema. http://forum.bodynet.nl/algemeen/482...uwe-leden.html

Veel succes met het opstellen, en als je nog hulp nodig hebt laat het dan weten!
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

welkom =) en voor wat basis kennis verwijs ik je graag naar de stickys =D maar neem aan dat je daar stiekem al naar hebt gekeken

Comment

Ik heb idd stiekem al de sticky's doorgelezen natuurlijk , maar ik zal het na me training zeker nog even doornemen! Thnx

Comment

Actieve discussies

Collapse

Working...