Tips zijn welkom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips zijn welkom

Hallo Allemaal.
    Na een warm welkom (ik werd gelijk gebombardeerd als spammer) in een van de topics dan toch maar even voorstellen.
    Sinds een jaar of 2,5 ben ik redelijk actief (4x in de week) te vinden in de sportschool. Met veel plezier heb ik veel groepslessen meegedaan. Echter bereikte ik hiermee nooit mijn doel.

Sinds 6 weken ben ik met trainingsschema's begonnen en probeer ook op mijn voeding/supplemeneten te letten.

Mijn doel is niet groot-groter-grootst, maar gewoon lekker in mijn vel. Ik snap dat dit voor iedereen anders is, maar met strakke taille en een stevige borst ben ik al tevreden.

Mijn dagelijkse eetsschema is nu
    6:00 500 gr kwark met schepje muesli en wat weypoeder
    9:00 30 gr wey met water
    12:00 grote salade met kip/ei
    15:00 30 gr wey
    18:00 200 gr groente 200 gr kip/rund/gehakt en wat rijst/aardappels/pasta
    21:00 30 gr wey of wat kwark op trainingsdagen
    Verder neem ik wat supplementen zoals groene thee, mulitvitamine, vit-B, vit-D en visolie

Welkom!

Als je het voedingsschema in een excelsheet zet en post in het voedings gedeelte, dan is het beter te beoordelen en je krijgt waarschijnlijk wat meer reacties op je voeding. Ik denk zelf dat er nog wel wat aan verbeterd kan worden, maar dat is pas goed te zien in een excelsheet o.i.d..

Comment

Zoals Erik aangeeft; Je voeding ff zetten in dit schema, duidelijker voor iedereen.

Wat me wel meteen opvalt is dat je veel whey neemt en weinig "echte" maaltijden. Zo op het eerst oog ruimte voor verbetering dus
      BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Originally posted by rheuvink View Post
        (ik werd gelijk gebombardeerd als spammer)
        Welkom.
        Maar waarom was dat dan?
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Welkom.
          Maar waarom was dat dan?
          Een bump van een oud topic met een link naar een shop waar je product kon kopen.
          BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Originally posted by cage View Post
            Een bump van een oud topic met een link naar een shop waar je product kon kopen.
            Tja...............
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

En deze ouwe zeikerd was de aangever.....haha.
              Maar ja eerste post was een link naar een supp postorder gedoe, zo eentje waar je aan vast zit elke maand of kwartaal afname.........tenzij je opzegt.
              Had Rheuvink niet met slechte bedoelingen geplaatst, maar dat zie je niet aan zo'n post de meeste doen het wel puur om te spammen.

Maar welkom Rheuvink.
              Je zal vast je hulp gaan vinden of krijgen hier op het forum. Je doelen zijn duidelijk.
              succes gewenst en veel plezier op bodynet.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Welkom!
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X