even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

Hallo allemaal ben marcel 44 jaar en bezig een nieuwe weg in te slaan,dat wil zeggen een leven zonder roken met beweging en een gezonder lijf.

Ga vanavond voor het eerst naar de sportschool en volgende week zondag rook ik mijn laatste shaggie daar neem ik dan na 25 jaar afscheid van.

Heb nog geen trainingschema en geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg vanavond op zoek naar hoe de apparaten werken en proeven van de nieuwe weg die ik insla.

Als er iemand tips hebben hoor ik het graag en krijg ook graag feedback om me gemotiveerd te houden .

ben 44 jaat 1.87 weeg 84 wil naar de 90 kilo heb een vet precentage van 21 % zit voornamelijk bij de buik .drink niet en over een week zeg ik dan natuurlijk rook niet. een eet schema zal ik graag krijgen want eet nu nog onregelmatig en wil dat strak gaan volgen

Originally posted by shooty View Post
    Hallo allemaal ben marcel 44 jaar en bezig een nieuwe weg in te slaan,dat wil zeggen een leven zonder roken met beweging en een gezonder lijf.

Ga vanavond voor het eerst naar de sportschool en volgende week zondag rook ik mijn laatste shaggie daar neem ik dan na 25 jaar afscheid van.
    Goed bezig. Veel plezier hier! En succes met je doelen.
    kleine mannetjes worden groot.

TRAIN AS YOU FIGHT

Comment

Hey, welkom

Zo, jouw leven gaat even stevig op de schop zeg! Hopelijk kunnen wij je hier helpen met je transformatie.

Voordat je gaat beginnen is het zinning om je in te lezen in voeding en training. Een voedingsschema is bijvoorbeeld erg belangrijk om te hebben, zodat je je voeding kunt aanpassen op je doelen. Gelukkig hoef je niet alles zelf te doen: er is bijvoorbeeld al een standaard beginnersschema. Als je dit schema volgt maak je zo weinig mogelijk gebruik van apparaten, maar doe je veel oefeningen met een losse stang. Zo train je meerdere spiergroepen tegelijk en kun je in een korte tijd zeer effectief je hele lichaam trainen. Meer over het voedingsschema en het beginnersprogramma vind je in dit topic: http://forum.bodynet.nl/algemeen/482...uwe-leden.html

Veel plezier met trainen!
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Hey Kerel,

Succes met je mooie doel, een gezonder leven. Er is hier genoeg te vinden om je verder op weg te helpen!

slim om je sigaretten om te ruilen voor sporten!
        Cutting

Comment

Heel goed bezig! Heb deze stap zelf een half jaar geleden gezet! Gestopt met roken, gezond eten en weer terug gaan sporten! Ik kan je vertellen; het begin wordt zwaar maar de voordelen winnen het! Houd voor je zelf een dagboek bij met ook je beweegredenen, waneer je het ff lastig vind kun je hier weer motivatie uit halen! Volhouden en succes met je doelen!
          Constantia et labore

Comment

Sterkte, ik hoop dat je geen terugval zult meemaken! Probeer wat spiermassa op te bouwen nu je met sporten begint, dat zal je helpen met afvallen. Focus niet op je gewicht, maar kijk na 3 maanden in de spiegel en bepaal daar je vorderingen op.

Comment

Hey weer een oudje er bij, helemaal top.

welkom kerel, leuk dat je begint en doelen stelt. Je doelen zijn prima haalbaar. De weg ligt er, bewandel de weg en haal je doelen.

Go for it.
              Als je met vragen zit, roep je maar.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Welkom.

Originally posted by shooty View Post
                volgende week zondag rook ik mijn laatste shaggie

Waarom niet vandaag?
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Welkom!
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X