Goedemorgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goedemorgen

Goedemorgen,
    mijn naam is Nico, ben 55 jaar en train sinds 1 jaar drie maal per week (Fitness). Ik loop tegen het feit aan dat ik ondanks voedingssupplementen, vitamines en gezond eten nog steeds geen spiergroei ervaar.
    Wie heeft advies voor me. Groeten, Nico

wELKOM!
    Hier vind je een excelsheet:
    Dagelijkse voeding - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Vul daar in wat je eet. Meestal is het de voeding die tekort schiet. Voedingssupplementen helpen alleen als een aanvulling op voeding die nagenoeg compleet is. Dus ik denk dat eerst je voeding bekeken moet worden.
    Hoe train je?

Comment

Ik zou naast het kijken naar je voeding ook kijken naar hoe je traint? Gebruik je alleen apparaten, is je schema van de fitnis zelf?

Je bent 55, dus ik zou niet al te veel teleurgesteld zijn in de resultaten. Voor iedereen geldt dat ze de juiste weg moeten vinden, heb je die eenmaal gevonden, dan zal ook jij verschil gaan merken.

Comment

Originally posted by Sportertje View Post
        Goedemorgen,
        mijn naam is Nico, ben 55 jaar en train sinds 1 jaar drie maal per week (Fitness). Ik loop tegen het feit aan dat ik ondanks voedingssupplementen, vitamines en gezond eten nog steeds geen spiergroei ervaar.
        Wie heeft advies voor me. Groeten, Nico

Spiergroei is voor ons oudere sporters een lastige opgave Nico.
        Je zal de juiste en meest optimale intensiteit moeten vinden in je trainingen.

Vanaf je 40e gaat alles rap bergafwaarts, maar dat betekent niet dat het niet zal lukken om spiergroei te bereiken. Het gaat wel veel lastiger, maar hou vol.

Belangrijk is ook niet alleen gezonde voeding maar op onze leeftijd(al ben ik bijna 10 jaartjes jonger) is de timing en wat je eet nog veel belangrijker naast de meest optimale manier van trainen.

Als je er niet uitomt dan roep je maar, misschien heb je anders meer aan een beetje persoonlijke begeleiding.

succes,
        Martin
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Welkom!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X