Hallo,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo,

Hallo ik ben John,

Ik ben een 2 jaar geleden begonnen met trainen omdat ik mijn lichaam echt hinderlijk begon te vinden. Ik ben 2.01 en woog toen 150 kg.

Nu 2 jaar later ben ik 105 kg en zit mijn vet percentage op 16% wat opzich niet zo heel slecht is als je kijkt wat het eerst was.

Nu is het zo dat ik ondertussen gegrepen ben door het trainen en vooral door de bijproducten van het trainen. En dat ik dus nu een poging ga doen om met de 3 a 4 x in de week sporten wat ik nu doe echt te gaan groeien. Ik ga dus nu alle eetschema's en trainingschema's opzoeken en kijken of ik hier wat nuttigs vind om van een gezonde grote jongen met wat spieren naar een trainingsbeest te veranderen.

Welkom! Petje af voor wat je al bereikt hebt, wanneer ga je beginnen aan je bestseller?

Je zult hier ook voor de ervaren sporter meer dan genoeg informatie vinden. Leef je uit zou ik zeggen. Veel plezier hier!
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Haha. nee hoor geen bestseller, zou alleen maar instaan: Eet geen dingen waarvan je weet dat het rotzooi is. En hou je discipline voor de sportschool, neem er een sport bij die je leuk vind zodat het elkaar versterkt. Dat is eigelijk alles..

Ik werd gewoon wakker en dacht, nou is het klaar, want ik wordt wel erg lelijk. Ben gaan sporten in de gym daarna ben ik rugby erbij gaan doen. En heb eigelijk gewoon gedaan wat de grote jongens in de gym deden.

Voeding heb ik geen kaas van gegeten, dus dat is mijn volgende uitdaging. Hoop dat hier te leren. Want anders blijf ik denk ik op dit niveau steken.

Comment

succes!!!

Goed bezig!

Comment

Originally posted by Johnathan View Post
          Voeding heb ik geen kaas van gegeten, dus dat is mijn volgende uitdaging. Hoop dat hier te leren. Want anders blijf ik denk ik op dit niveau steken.
          Ah, kijk, over voeding is er genoeg info te vinden. Werk je al met een voedingsschema? Zo niet, dan leer je via dit topic er eentje voor jezelf op te stellen. Dat luistert soms vrij nauw, dus daarom is het belangrijk om zoiets voor jezelf aan te passen.
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Je zegt dat je niks van voeding afweet, maar het feit dat je zoveel bent afgevallen bewijst al redelijk het tegendeel.

Kijken naar wat de grote jongens doen is altijd een hele goede manier om te werken. Ik hoop dat je ooit is je oude gewicht mag halen met dit vetpercentage

Comment

welkom!

Comment

Welkom!
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Yo John,
                  welkom, en goed bezig.

Doen wat de grote jongens zeggen is goed om te doen. Er is vaak wel een reden waarom ze groot zijn.......alleen hoor je wel bar weinig grote jongens op de fora.....

Maar goed, als je met vragen zit dan roep je maar.
                  succes kerel.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X