Nieuw hier :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw hier :)

Hallo,

Ik ben Nathan (nickname:dogiedog),

Ik doe aan klimmen (indoor) 1 keer per week en zit te twijfelen of ik overstap op fitness, aangezien ik voor klimmen met zijn 2en moet werken (tenzij ik boulder (zonder touwen)) en dan zou ik dus vaker kunnen trainen

Ik doe HBO (informatica) op het NHL in leeuwarden (Yep, een nerd die sport (-: )

Wat denken jullie dat ik moet doen? op fitness gaan en vaker trainen of 1 keer per week klimmen(soms maar 2 keer per maand... ligt eraan of ik het druk heb gehad die week want zaterdag ochtend ben ik altijd nogal moe....)

Groeten,

Nathan van der Werf
    http://fotoninja.nl
    - beginnend -

Dat kunnen wij niet voor je besllisten maat. Doe vooral wat je leuk vindt! Als je besluit om te gaan knallen in de sportschool dan zou ik je aanraden om meteen goed te beginnen met het trainigschema van hier en de juiste manier van eten.

Comment

Wat is je doel?
      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
        Wat is je doel?

Mount Everest?.........

Yo dogie,

waarom combineer je het klimmen niet gewoon met fitness? Ik zie geen reden om het niet voorlopig naast elkaar te gaan doen.
        Je zal merken dat je met klimmen dan ook meer kracht al hebben na een tijdje en het klimmen dus ook makkelijker zal gaan.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Welkom!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als je als doel een beer wilt worden, doe zeker fitness
            BP: 85kg

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Mount Everest?.........

Yo dogie,

waarom combineer je het klimmen niet gewoon met fitness? Ik zie geen reden om het niet voorlopig naast elkaar te gaan doen.
              Je zal merken dat je met klimmen dan ook meer kracht al hebben na een tijdje en het klimmen dus ook makkelijker zal gaan.
              ik doe nu 2 jaar aan klimmen ongeveer, en allebij word em niet dat gaat teveel geld en tijd kosten, vooral tijd aangezien je met het klimmen toch 2 mensen nodig hebt en het plannen daarvan lastig is... (ik werk ook nog elke dag 2 uren en ik ga naar school elke dag )

mijn doel is om meer spiermassa te krijgen
              - beginnend -

Comment

Ik zou zeggen, gewoon proberen, kijken of het wat voor je is, en je kan altijd stoppen en iets anders kiezen nietwaar?

Het feit dat je het vraagt laat al blijken dat je het wel wilt doen.

ps- Ik ben ook een nerd die sport
                Een gamer, dan.
                "People seldom improve when they have no other model but themselves to copy after."

Comment

Originally posted by Space View Post
                  Ik zou zeggen, gewoon proberen, kijken of het wat voor je is, en je kan altijd stoppen en iets anders kiezen nietwaar?

Het feit dat je het vraagt laat al blijken dat je het wel wilt doen.

ps- Ik ben ook een nerd die sport
                  Een gamer, dan.
                  haha, klopt gewoon meer trainen lijkt me veel leuker dan 1 keer per week soms zelfs 0 keer klimmen...

volgende week tentamen week, de week erna zal ik wel ff dagje meelopen bij verschillende fitness centra, kijken of het me bevalt
                  - beginnend -

Comment

Originally posted by dogiedog View Post
                    haha, klopt gewoon meer trainen lijkt me veel leuker dan 1 keer per week soms zelfs 0 keer klimmen...

volgende week tentamen week, de week erna zal ik wel ff dagje meelopen bij verschillende fitness centra, kijken of het me bevalt
                    En je kan zelf bepalen hoe vaak je het doet, da's ook een pluspunt.

Succes met je tentamens, ik heb ze ook volgende week.
                    Ik hoor van iedereen dat ze al klaar zijn.
                    "People seldom improve when they have no other model but themselves to copy after."

Comment

Originally posted by Space View Post
                      En je kan zelf bepalen hoe vaak je het doet, da's ook een pluspunt.

Succes met je tentamens, ik heb ze ook volgende week.
                      Ik hoor van iedereen dat ze al klaar zijn.
                      jaaah inderdaad, dat is eigenlijk voor mij een doorslag om ermee te beginnen

bedankt jij ook succes!!
                      - beginnend -

Comment

Maar als je HBO doet... heb je dan geen studenten sport / korting?
                        Ik sport bij de uni (Radboud). En daar kan je én klimmen én fitness (en nog veel meer) voor een heel klein prijsje!
                        Onders maar overstap Nijmegen maken

Comment

Originally posted by suusie-86 View Post
                          Maar als je HBO doet... heb je dan geen studenten sport / korting?
                          Ik sport bij de uni (Radboud). En daar kan je én klimmen én fitness (en nog veel meer) voor een heel klein prijsje!
                          Onders maar overstap Nijmegen maken
                          vriend van me zit op fitness en die krijgt idd studenten korting, ik ga hier sowieso even naar kijken want het is aardig duur en alle beetjes helpen.

Heb al beetje info op gedaan en bij ons is het niet klimmen en fitness maar zwemmen en fitness
                          - beginnend -

Comment

daar was ik weer, tentamen week ging best goed al 2 cijfers terug (7 en 9) heb afspraak gemaakt met fitness school en krijg vrijdag een proefles (spinning) ben benieuwd!
                            - beginnend -

Comment

Originally posted by dogiedog View Post
                              daar was ik weer, tentamen week ging best goed al 2 cijfers terug (7 en 9) heb afspraak gemaakt met fitness school en krijg vrijdag een proefles (spinning) ben benieuwd!
                              Gefeliciteerd met je resultaten, ik had een 6.6 en een 7.6 (derde tentamen moet ik nog krijgen) dus ik ben ook wel blij, vooral omdat bijna de helft van mijn studie gezakt was.
                              Let wel: met spinning bouw je geen spiermassa op!
                              Laissez Faire

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X