Hallo, Ik ben Jorn 16 jaar oud en fitness al een ruim half jaar! De laatste tijd heb ik voor mijzelf vaste dagen om te trainen dat zijn de dagen: maandag, woensdag en vrijdag. Per training fitness ik 45 tot 60 minuten.
Tijdens het fitnissen train ik het volgende:
-Biceps
-Triceps
-Borst
-Buik
-Been
Ik heb het idee dat het trainen van mij veel efficiënter kan dus heeft iemand misschien goeie tips om mee te beginnen?
moet ik misschien een trainingschema maken? Of is een voedingsschema al verstandig om mee te beginnen?
want mijn uiteindelijke doel van het fitnissen is om een gespierd en gezond lichaam te krijgen.
Ik kan niet met zekerheid zeggen of ik heel goed train, maar daar hoop ik door antwoorden en opmerkingen op deze discussie een antwoord op te krijgen.
Alvast bedankt voor jullie reactie's!
Tijdens het fitnissen train ik het volgende:
-Biceps
-Triceps
-Borst
-Buik
-Been
Ik heb het idee dat het trainen van mij veel efficiënter kan dus heeft iemand misschien goeie tips om mee te beginnen?
moet ik misschien een trainingschema maken? Of is een voedingsschema al verstandig om mee te beginnen?
want mijn uiteindelijke doel van het fitnissen is om een gespierd en gezond lichaam te krijgen.
Ik kan niet met zekerheid zeggen of ik heel goed train, maar daar hoop ik door antwoorden en opmerkingen op deze discussie een antwoord op te krijgen.
Alvast bedankt voor jullie reactie's!
Comment