hooi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hooi

Hooi ik ben Sanne, nieuw hier.
    Ik ben 17 jaar 1.73 55 kg, doe ong anderhalf jaar 2x in de week anderhalf uur kickboks. Nou ben ik toch wat nieuwschierig geworden naar voeding etc.

Ook wil ik graag een shake gebruiken maar weet nog niet welke en voor of na de training (geen zware).
    ik wil niet afvallen of aankomen maar er mag nog wel ietsje meer spiermassa bij.

gr sanne

Welkom Sanne.
    Met voeding alleen kan je al je doel bereiken.
    Succes !

Comment

hey sanne,

om te beginnen raad ik je aan om eens de voedingstickies te raagplegen. Hou wel in je achterhoofd dat je gewicht sowieso zal stijgen als je spieren bij krijgt.

Comment

Originally posted by Gilian View Post

Hou wel in je achterhoofd dat je gewicht sowieso zal stijgen als je spieren bij krijgt.
        Maar dat vindt ze vast niet erg, want ze is nu te licht.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

opzich ben ik niet te licht vind ik, en buikspieren heb ik al wel genoeg, alleen zou wel graag wat meer armspieren en bovenbeenspieren willen krijgen. Ik dacht dat een (lichte) shake misschien daarbij zou helpen.
          maar ik ben nu wat over voeding aan het lezen hier en ik zou anders misschien wat eiwitrijk voedsel na het trainen kunnen nemen. ofzoiets:P

Comment

Originally posted by xsannex View Post
            lleen zou wel graag wat meer armspieren en bovenbeenspieren willen krijgen. Ik dacht dat een (lichte) shake misschien daarbij zou helpen.
            Zo van "ik neem een shake en hup! daar zijn de spieren!" ?
            Een shake is een supplement, oftewel een aanvulling.
            Geen wonderproduct. Ook is er niet echt onderscheid tussen een "lichte" en een "zware" shake (wat bedoel je daar feitelijk mee? ).

Om meer spieren te kweken, zul je hard moeten trainen en gezien je lengte en gewicht waarschijnlijk behoorlijk hard (spreek uit ervaring). In combinatie met de juiste voeding en dan eventueel aangevuld met een wheyshake.
            Succes.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

trainen is de boodschap. Dit gaat in het begin zeker nog zonder shake. Zoals Beaudien zei een shake is een aanvulling niet de training opzich!

Comment

Bedankt voor jullie reacties. Ga nog even wachten met de shakes. En met 'lichte' shake dacht ik aan een shake met gewoon alleen eiwitten maar denkt niet dat dat klopt.
                En trainen doe ik eerlijk gezegd al genoeg want doe er ook nog fitness bij af en toe. Maar ik merk toch wel vooruitgang ook omdat ik soms 3x in de week doe boksen. Nu nog een goed voedingspatroon vinden!

Comment

af en toe? stop er dan maar mee, gestructureerd eten en gestructureerd trainen zorgt ervoor dat jij kan bouwen naar je doel. Beetje van dit en beetje van dat en af en toe dit of dat klinkt bij mij als iets wat faalt voordat het begonnen is.
                  Dit zeg ik niet om jou als persoon te denigreren, maar om te motiveren! Regelmaat is key
                  189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                  Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Dat af en toe bedoel ik met fitness, wat nog bovenop de normale bokstraining komt. Ik sla nooit een training over, dus qua gestructureerd trainen zit goed voor mijn gevoel. Alleen gestructureerd eten is nog gewoon niet goed genoeg bij mij.

Comment

Hey sanne! Welkom op het forum
                      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X