Hallo leden van bodynet, ik ben Laurens, een fanatieke sporter!
Ik fitness al zo'n 5 jaar en lees veel over voeding, supplementen training en alles wat daarbij komt kijken.
Ik heb verschillende trainingsmethoden geprobeerd waaronder GVT, HIT, 3 day split, 4 day split etc. Momenteel ben ik bezig met 4 day split en ben hier het meest tevreden over.
Qua supplementen heb ik ook veel geprobeerd van verschillende merken. Op het moment neem ik:
- Whey
- Caseïne
- Omega 3,6,9
- mass stack met Creatine en pre workout
- multivitaminen
Op het gebied van voeding ben ik ook behoorlijk serieus. Ik ben op het moment aan het bulken en ga vanaf nu weer compleet schoon eten. (tijdens feestdagen toch even genoten
) Mijn voeding bestaat al een hele tijd uit:
- Brinta,
- fruit (banaan, appel, grapefruit),
- zilvervliesrijst met kip,
- boterham met appel perenstroop/kip/pindakaas,
- franse magere kwark,
- 's avonds wat de pot schaft. (groente, aardappels/rijst, vlees)
- WATER
Ik eet 1 keer per week maximaal een junkmaaltijd (patat + mayo en frikadel).
Over mij:
Ik ben qua lichaamstype Ectomorf. Hierdoor is mijn vetpercentage altijd laag en moet ik veel eten om aan te komen. Het afgelopen jaar ben ik enorm vooruit gegaan (eindelijk!) en heb er vertrouwen in dat het alleen nog maar beter gaat.
Na een hoop leesvoer hier op Bodynet heb ik toch maar besloten om lid te worden en wat actiever deel te nemen wanneer mogelijk.
Stats
- lengte 1,85m
- vet 9,6% (meestal 7%)
- gewicht 80kg
Dat was het!
Ik fitness al zo'n 5 jaar en lees veel over voeding, supplementen training en alles wat daarbij komt kijken.
Ik heb verschillende trainingsmethoden geprobeerd waaronder GVT, HIT, 3 day split, 4 day split etc. Momenteel ben ik bezig met 4 day split en ben hier het meest tevreden over.
Qua supplementen heb ik ook veel geprobeerd van verschillende merken. Op het moment neem ik:
- Whey
- Caseïne
- Omega 3,6,9
- mass stack met Creatine en pre workout
- multivitaminen
Op het gebied van voeding ben ik ook behoorlijk serieus. Ik ben op het moment aan het bulken en ga vanaf nu weer compleet schoon eten. (tijdens feestdagen toch even genoten

- Brinta,
- fruit (banaan, appel, grapefruit),
- zilvervliesrijst met kip,
- boterham met appel perenstroop/kip/pindakaas,
- franse magere kwark,
- 's avonds wat de pot schaft. (groente, aardappels/rijst, vlees)
- WATER
Ik eet 1 keer per week maximaal een junkmaaltijd (patat + mayo en frikadel).
Over mij:
Ik ben qua lichaamstype Ectomorf. Hierdoor is mijn vetpercentage altijd laag en moet ik veel eten om aan te komen. Het afgelopen jaar ben ik enorm vooruit gegaan (eindelijk!) en heb er vertrouwen in dat het alleen nog maar beter gaat.
Na een hoop leesvoer hier op Bodynet heb ik toch maar besloten om lid te worden en wat actiever deel te nemen wanneer mogelijk.
Stats
- lengte 1,85m
- vet 9,6% (meestal 7%)
- gewicht 80kg
Dat was het!

Comment