Voorstellen

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Voorstellen

    Hallo allen!

    Ik ben Fabian en ben 22 jaar. Fitnessen doe ik al jaren, maar elke keer is er wel weer wat waarom ik weer even niet kan. Maar sinds 2 weken ben ik weer flink bezig met fitness en let ik vooral op mijn voeding. Ik zit in een jarenlange depressie en slik efexor. Dus ik heb moeite om m elke keer weer ertoe te zetten om te gaan fitnessen (heb met alles moeite), maar tot nu toe gaat het goed.
    Wat me vooral altijd tegenwerkte was dat ik heel veel chronische klachten heb, zoals hoofdpijn,vermoeidheid en pijn aan pezen (wat nu allemaal een stukje minder is geworden). En dat bij mijn depressie, is een supercombo...

    Maarja nu ga ik er weer voor en hoop dat ik lekker kan blijven sporten en hopelijk ook komende tijden wat massa ga winnen.

    Groetjes!
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

  • #2
    Welkom is je voeding etc op orde, want zonder een goede voeding bouw je geen massa

    Veel succes
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

    Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

    Comment


    • #3
      Bedankt!

      Ik heb hier en daar al wat gelezen over voeding en wat ik nu eet is :

      Brinta, brood met kipfilet, avond eten is meestal iets als pasta/rijst. Magere kwark voor het slapen gaan en tussendoor of als laatste nog ongz cashewnoten. Ook hier en daar een banaan/appel/kiwi. En ik probeer (en dat lukt) elke 2 uur te eten!

      Ook drink ik veel water over de heledag! En geen alcohol meer, dus dat scheelt een heeeeele hoop.

      Ook neem ik direct na de training een shake met whey en dextrose.
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

      Comment


      • #4
        Oke mooi zo je heb je dus al aardig ingelezen.
        Als je nou dit exel sheet invult http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html en die in de sectie dagelijkse voeding zet, kunnen wij jou tips geven, wat eventueel beter kan
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

        Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

        Comment


        • #5
          welkom

          Comment


          • #6
            Originally posted by Faabjan View Post

            Ook neem ik direct na de training een shake met whey en dextrose.
            Neem eerst de dextrose, met snelle kcal, en binnen een uur na je training de whey shake. Op deze manier gaat je shake richting het herstel, i.p.v. dat het verbruikt word als energie.
            ''It's not about how strong you ar, it's about how strong you look''

            Comment


            • #7
              Top! Klinkt ook logisch!
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

              Comment


              • #8
                Welkom!
                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

                Comment


                • #9
                  Haha ben jij al 23? Ik dacht echt dat je 17 was
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

                  Comment


                  • #10
                    niet bumpen phaggots
                    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

                    Comment

                    Sidebar top desktop

                    Collapse

                    Actieve discussies

                    Collapse

                    Working...
                    X