Hoi ik ben Danielle en nieuw hier. Ik ben 31 jaar, 165m, 55,5 kg en 17,6% vetpercentage. Ik deed twee keer per week kickfun en 1x kickboksen na de bevalling van mijn dochter 1,5 jaar geleden maar door een recente burnout heb ik een paar maanden niets kunnen doen. Nu kan ik helemaal overnieuw beginnen
Ik wil me focussen op kracht omdat mijn vetpercentage al enorm gedaald is ( ik was 21%)
Ik wil 2x kickfun en 2x kracht gaan doen per week, maar ik weet eigenlijk nog niet zo goed hoe ik dat op kan gaan bouwen en combineren. En ik wil op mn voeding gaan letten want ik oog nu wat mager en wil ook niet meer afvallen. Dus mijn doel is spiermassa kweken.
Adviezen zijn altijd welkom!
Groetjes
Danielle
Ik wil me focussen op kracht omdat mijn vetpercentage al enorm gedaald is ( ik was 21%)
Ik wil 2x kickfun en 2x kracht gaan doen per week, maar ik weet eigenlijk nog niet zo goed hoe ik dat op kan gaan bouwen en combineren. En ik wil op mn voeding gaan letten want ik oog nu wat mager en wil ook niet meer afvallen. Dus mijn doel is spiermassa kweken.
Adviezen zijn altijd welkom!
Groetjes
Danielle
Comment