bigmarty

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bigmarty

Hallo allen,

Even voorstellen.
    Mijn naam is Martijn, 24 jaar. 203 cm en 89 kilo.
    In het verleden wat gefitnesst maar niet heel fanatiek. Nu sinds kort weer begonnen en wil het nu wat fanatieker op gaan pakken.
    aangemeld op dit forum om informatie op te doen.
    heb nog geen voedingsschema tot nu toe. Dit kwam echt totaal niet uit vanwege onregelmatige diensten in de zorg.
    blessures: jaren lang al jumperknee... Genoeg ziekenhuis etc afgelopen maar het komt steeds terug. (linker knie) (Tot vorig jaar volleybal gespeel op hoog niveau)

gr

Originally posted by bigmarty87 View Post
    Hallo allen,

Even voorstellen.
    Mijn naam is Martijn, 24 jaar. 203 cm en 89 kilo.
    In het verleden wat gefitnesst maar niet heel fanatiek. Nu sinds kort weer begonnen en wil het nu wat fanatieker op gaan pakken.
    aangemeld op dit forum om informatie op te doen.
    heb nog geen voedingsschema tot nu toe. Dit kwam echt totaal niet uit vanwege onregelmatige diensten in de zorg.
    blessures: jaren lang al jumperknee... Genoeg ziekenhuis etc afgelopen maar het komt steeds terug. (linker knie) (Tot vorig jaar volleybal gespeel op hoog niveau)

gr
    Wil beginnen met squatten, hoeveel gewicht moet ik dan beginnen?

Comment

Welkom Martijn,

Met hoeveel je begint moet je zelf aanvoelen, best niet teveel gewicht en zorgen dat je uitvoering in orde is.
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X