nyan187

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nyan187

Dag jonges !

Effe snel voorstelle voordat ik begin te posten...

Nyan, 24 jaar, 1.70m ;

Tot jan 2011 4x per week naar de gym inclusief dieeten etc

Jaartje gaan reizen, begonnen met half jaar Hong Kong, Vietnam, Maleisie, Singapore, Macau en Filippijnen. Vervolgens 2 maanden China en 3 weken Zuid Afrika. In deze schitterende tijd flink aan de booze en slecht gegeten, nu is het weer tijd om aan de slag te gaan. Bodynet is altijd een bron van informatie geweest, ik denk laat ik me maar eens registreren !

Cheers!

Welkom!!
    ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Welkom!
      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Welkom nyan.
        keep the focus going!

Comment

Originally posted by nyan187 View Post
          Dag jonges !

Effe snel voorstelle voordat ik begin te posten...

Nyan, 24 jaar, 1.70m ;

Tot jan 2011 4x per week naar de gym inclusief dieeten etc

Jaartje gaan reizen, begonnen met half jaar Hong Kong, Vietnam, Maleisie, Singapore, Macau en Filippijnen. Vervolgens 2 maanden China en 3 weken Zuid Afrika. In deze schitterende tijd flink aan de booze en slecht gegeten, nu is het weer tijd om aan de slag te gaan. Bodynet is altijd een bron van informatie geweest, ik denk laat ik me maar eens registreren !

Cheers!
          Behoorlijk reisje! Wel veel rijst en kip in die landen.
          "Gonna be the biggest!"

Comment

Welkom
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X