Groot en sterk worden!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groot en sterk worden!

Goeiedag allemaal!

Mijn naam is Marrouan, ik ben 20 jaar oud.
    Ik weeg ongeveer 73 kilo, en ben 1.74 lang.
    Ik wil graag goeie tips om aan te komen!
    Zou iemand mij bijvoorbeeld kunnen helpen met een goede eetschema maken?
    Zijn er tips om sneller goed aan te komen?
    Ik wil heel graag aankomen, maar dan in spieren..
    Ik heb nu al twee jaar ervaring met fitnis, heb alles rustig aangedaan.
    Alles een beetje geleerd op sportschool, dus kan nu sirieus beginnen.
    Moet nu beginnen met een goede eetschema, en een goede trainschema!

Lees graag alle tips die ik kan gebruiken.

Beste tip momenteel is om de sticky's even te lezen. Daar kun je terugvinden hoe je een voedingsschema maakt en er zijn doorverwijzingen naar goede trainingschema's.. Succes
    Constantia et labore

Comment

danontje powerrrrrrrr
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        danontje powerrrrrrrr
        Leuke 4500e post
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik eet nu ongeveer dit:

07.30 :lepeltje dat je bij shake krijgt dat gooi ik vol met shake een schep dus. Een schep brinta.. een banaan.. en ongeveer 300ml water of melk.

09.00: 2 boterhammen met 2 plakken kipfilet of 2 plakken kaas.

10.30: 2boterhammen met 2 plakken kipfilet of 2 plakken kaas. soms appelstroop.

13.00 2x noodels, met tonijn. Of bijvoorbeeld goeie pasta met kip of vlees erdoorheen. verschillend meestal wat ik om 13.00 neem. Maar meestal is het pasta noodels of gewoon brood.

15.00: yoghurt met musli. een appel of banaan erbij.

18.00: warm eten. Altijd gezond en goed. Rijst, pasta met kip erbij of vlees. Aardapllen afwisselend

19.00 trainen