Groot en sterk worden!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groot en sterk worden!

Goeiedag allemaal!

Mijn naam is Marrouan, ik ben 20 jaar oud.
    Ik weeg ongeveer 73 kilo, en ben 1.74 lang.
    Ik wil graag goeie tips om aan te komen!
    Zou iemand mij bijvoorbeeld kunnen helpen met een goede eetschema maken?
    Zijn er tips om sneller goed aan te komen?
    Ik wil heel graag aankomen, maar dan in spieren..
    Ik heb nu al twee jaar ervaring met fitnis, heb alles rustig aangedaan.
    Alles een beetje geleerd op sportschool, dus kan nu sirieus beginnen.
    Moet nu beginnen met een goede eetschema, en een goede trainschema!

Lees graag alle tips die ik kan gebruiken.

Beste tip momenteel is om de sticky's even te lezen. Daar kun je terugvinden hoe je een voedingsschema maakt en er zijn doorverwijzingen naar goede trainingschema's.. Succes
    Constantia et labore

Comment

danontje powerrrrrrrr
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        danontje powerrrrrrrr
        Leuke 4500e post
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik eet nu ongeveer dit:

07.30 :lepeltje dat je bij shake krijgt dat gooi ik vol met shake een schep dus. Een schep brinta.. een banaan.. en ongeveer 300ml water of melk.

09.00: 2 boterhammen met 2 plakken kipfilet of 2 plakken kaas.

10.30: 2boterhammen met 2 plakken kipfilet of 2 plakken kaas. soms appelstroop.

13.00 2x noodels, met tonijn. Of bijvoorbeeld goeie pasta met kip of vlees erdoorheen. verschillend meestal wat ik om 13.00 neem. Maar meestal is het pasta noodels of gewoon brood.

15.00: yoghurt met musli. een appel of banaan erbij.

18.00: warm eten. Altijd gezond en goed. Rijst, pasta met kip erbij of vlees. Aardapllen afwisselend

19.00 trainen

20.30 na trainen gelijk shake soort waitgainer om goed aan te komen.

rond 22.00 eet ik nog magera kwark.

Wat vinden jullie hiervan??

Comment

danoontje power helpt niet!!!

Comment

Vul is een exelsheet in http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html en probeer na je trainen ook een schep whey te nemen je spieren hebben dan wel wat snelle eiwitten nodig tevens die weight gainers zitten bom vol met suikers dus beter niet nemen, ook kan je het beste een goeie KH bron nemen na je training, maizena of dextrose of stuk fruit zou al goed zijn
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

Hmm. verhoog je aantal boterhammen naar zo'n 12 per dag. probeer rustig op te bouwen je hebt nu 2 staan. probeer er 3-4 naar binnen te gooien. Welke shake gebruik je?. Een grote aanrader is Koolvis (eiwit 17.2 gram per 100 gram) + is goedkoop. Dikke aanrader. En ofcourse : Cottage cheese. Ik weet niet welke shake je gebruikt maar ik raad aan een Mass gainer te halen. Werkt bij mij prima. Ik doe bijvoorbeeld 600ml water, 100 gram Brinta, 2 eieren, 1 schep mass gainer. en 1 banaan erdoorheen. Zelf probeer ik elke dag 4 tot 5 duizend calorieen naar binnen te gooien good luck en welkom.

Get ripped or die Mirrin
                G et R ipped O r D ie M irrin, A wise cunt said.

Comment

Mass Gainer zit tevens ook vol met suikers, dus aan te raden vind ik IMO niet

Comment

Goed trainen, goed eten en goed slapen.
                    Carpe Diem

Comment

Originally posted by mocro_2012 View Post
                      danoontje power helpt niet!!!
                      Pindakaas!!
                      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

@ Inf, ligt er toch aan welke je gebruikt hoor zijn meerdere soorten. en die van mij bevat bijna geen suiker!
                        G et R ipped O r D ie M irrin, A wise cunt said.

Comment

Eindelijk weer een mocro erbij. Post ook wat goeie gangsterrap in het topic in de allerlei sectie, zie nooit wat goeds voorbij komen. Welkom!
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X