Marber

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Marber

Hoi,

ik ben Mark, 20 jaar uit Twente. Ben 1.90 lang en weeg 82 kilo. Heb al veel gelezen van dit forum, en werd tijd me maar eens aan te melden.
    Train al zon jaar driekwart jaar serieus denk ik.

Marber`

Welkom!
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ah, leu oet Twente Welkom!
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Marber View Post
        Hoi,

ik ben Mark, 20 jaar uit Twente. Ben 1.90 lang en weeg 82 kilo. Heb al veel gelezen van dit forum, en werd tijd me maar eens aan te melden.
        Train al zon jaar driekwart jaar serieus denk ik.

Marber`
        Welkom, wat is je doelstelling mbt trainen?

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
          Welkom, wat is je doelstelling mbt trainen?
          Train omdat ik het leuk vind, vaker als 3 keer per week gaat niet ivm school. Doel is massa trainen, en liefst zonder gebruik van shakes.

Comment

Je kunt ook prima massa gainen met algemene dagelijkse voeding, daarbij is het wel belangrijk om een goed voedingsschema te hebben. Meer over voedingsschema's vind je hier: Wegwijzer voor nieuwe leden - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Shakes zijn trouwens niet meer dan een aanvulling op goede voeding. Veel mensen gebruiken ze om snel eiwitten binnen te krijgen, bijvoorbeeld na het opstaan of na de training. Zonder een goede voeding hebben shakes op zich niet zo veel bij te dragen.
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ja volg idd een eigen gemaakt voedingsschema. Ik weet dat shakes niet slecht zijn, en slechts een aanvulling zijn op goede voeding. Maar ik train liever zonder, heb nooit gebruikt nog, en was ook niet van slim te gebruiken voorlopig. Kan niet echt goed plaatsen waarom, maar zonder vind ik leuker.. Merk zelf wel dat het lastig is genoeg te eten.
              Misschien hoor ik deze vraag niet hier te stellen maar doe het toch:
              Stel mijn voedingsschema is niet toereikend, dwz ik krijg niet genoeg voedingsstoffen binnen. Ik groei dus in feite niet optimaal, maar heeft het naast dit nog meer gevolgen?
              (trainingsschema staat onder subforum trainingsschema's, net geplaatst.)

Comment

Belangrijk dat je lekker je ei kwijt kunt tijdens het sporten.

Comment

Welkom
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X