Mongozo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mongozo

Ik dacht, wel zo netjes om me eventjes voor te stellen. Mijn username is Mongozo, ik ben 23 jaar, woon in Rotterdam en zie eruit als zak blubber. Mja. Ik ben 183 cm en dus bijna 140 kg zwaar. Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik 130 daarvan spieren was, maar helaas. En ik ben het zat!

Morgen beginnen aan mijn eerste dag op de sportschool. Beetje nerveus, dat geef ik toe. Mijn doel is om sowieso voor het begin van mijn vakantie (begin juli) er 20 a 30kg af te hebben. En aangezien tips en info altijd welkom zijn, en soms wat motivatie ook nooit weg is, ben ik hier beland.

Ga zeker nog verder lezen in alle oude berichten.

Groet!

Veel geluk met het behalen van je doel!

Comment

Succes kerel! Probeer je motivatie hoog te houden en houd hier een logje bij om je vorderingen te plaatsen! Info genoeg hier!
      Constantia et labore

Comment

Succes
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Succes!

Comment

Succes!!!
            Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Succes met behalen van je doelen
              heb je inmiddels al een voedingsschema opgesteld om het jezelf nog makkelijker te maken? Bij de sportschool zouden ze je een goed trainingsschema kunnen geven, informeer hiervoor maar even
              BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Welkom!

Bij afvallen is het zeker belangrijk dat je ook een goed voedingsschema opstelt. Je wilt namelijk niet te weinig eten, je hoort het goed: niet te weinig. Te streng lijnen kan namelijk voor de afbraak van spierweefsel zorgen, dat wil je nu juist niet. Meer informatie over voeding en over trainingsschema's is op een rijtje gezet hier: Wegwijzer voor nieuwe leden - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Ik wens je heel veel succes met het afvallen en natuurlijk ook veel plezier met je nieuwe leefstijl.
                Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Succes man!
                  189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                  Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

welkom!
                    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Welkom en succes.
                      keep the focus going!

Comment

Welkom!
                        Mind is everything.

Comment

Heel veel succes! de grote stap naar de sportschool is zo te horen al gezet, super!
                          ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Super veel succes!! 20 kilo moet te doen zijn in een half jaar, met je voeding aanpassen, cardio en KT.

Groetjes,

Samantha

Comment

Ben even op onderzoek uit geweest, en kan iemand mij zeggen of dit klopt?

2700 kcal per dag.

Ik ben 140 kg en 183cm lang, vet moet nog gemeten worden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X