Hellooow

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hellooow

Beste allen,

hierbij wil ik mijn eigen graag voorstellen op Bodynet.

Ben Dennis en ben 21 jaar.
    Ik train/fitness nu ongeveer 4 maanden en mijn doel is om groter/breder te worden. Momenteel weeg ik maar 61kg en ben ik 1,84m. Dit is dus ook gelijk mijn probleem. Ik vind dat ik te weinig weeg en zou heel graag wat groter willen worden.

Ik weet dat het erg veel tijd kost bij de meeste om aan te komen mbt. spiermassa. Maar ik heb nog een probleem of juist een voordeel dat ik kan eten wat ik wil, maar kom er niks van aan. Nu is het zo dat ik dus al bijna 4 maanden goed aan het fitnessen ben maar nog steeds geen kg ben aangekomen. Ik val nog eerder af dan dat er ook maar iets bij komt.

Ik gebruik naast mijn fitness ook de benodigde eiwit shakes. Ik eet goed en fitness me eigen kapot. Ik merk wel dat mijn spieren er beter uitgaan zien maar het lijkt alsof ze niet groeien.

Alvast erg bedankt en hoop dat ik hiermee een stukje verder kom!

Gr!
    Last edited by Beachboy; 29-01-2012, 11:22.

4 Maanden aan het fitnessen en al AS, snap ik niet echt...
    Je hebt niet eens een voeding/trainingsschema?

Comment

Ja klopt het is erg snel dat weet ik. Heb al wel een trainingschema, alleen voedingschema op het moment niet echt. Dit omdat ik nog niet het beste schema heb voor mezelf. Heb er al meerdere geprobeerd maar vaak paste ik het weer aan en zodoende heb ik nu nog niet echt een goede.

Het probleem is nou juist dat wat ik ook blijk te doen niks aankom en nog eerder afval vandaar dat ik dacht dat as misschien wel wat hielp. Het is ook de bedoeling om 1 kuur te doen aangezien ik het liever niet als wel doe. Maar het gaat mij erom dat ik nu al te lang naar mijn idee met dit probleem loop.

Comment

zie dus net in de regels dat ik eerst een aantal posts moet plaatsen voordat ik in de as kan. Dus bij deze mijn excuses, had beter moeten lezen! Tips zijn verder altijd welkom mbt aankomen. Iemand die ook erg veel moeite heeft gehad met aankomen?

Comment

Originally posted by dennissie90 View Post
          Ja klopt het is erg snel dat weet ik. Heb al wel een trainingschema, alleen voedingschema op het moment niet echt. Dit omdat ik nog niet het beste schema heb voor mezelf. Heb er al meerdere geprobeerd maar vaak paste ik het weer aan en zodoende heb ik nu nog niet echt een goede.

Het probleem is nou juist dat wat ik ook blijk te doen niks aankom en nog eerder afval vandaar dat ik dacht dat as misschien wel wat hielp. Het is ook de bedoeling om 1 kuur te doen aangezien ik het liever niet als wel doe. Maar het gaat mij erom dat ik nu al te lang naar mijn idee met dit probleem loop.
          je bent verbaasd dat je geen resultaat boekt terwijl je schema's niet in orde zijn.

een voedingsschema maak je zelf, je vraagt het niet of je haalt het niet van het internet.

Ik zou het niet doen en ik zou me inlezen over voedingschema enzo.
          Je moet niet verwachten in 4 maand super mega gespierd te zijn.

Maar goed , genoeg kritiek.
          Ik zou de stickies hier lezen en er zijn hier toch nog ecto's (mensen die moeilijk aankomen en van nature mager zijn).
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Ik twijfel idd ook nog steeds alleen heb de spullen al en een vriend van me heeft hetzelfde gedaan en heeft gelukkig goede ervaringen. Hij heeft ook hetzelfde maar 1 kuur gedaan. Het lijkt mij juist een goede start en daarna flink veel trainen dat het eraan blijft maar dan heb ik inieder geval alvast een basis. En zoals de meeste wel zullen denken: "Die gast is gek dat ie zoiets een goed begin vind" maar voor mij persoonlijk lijkt het zo.

Het enigste wat ik absoluut niet wil is kaal worden aangezien ik zag dat dat een van de blijvende effecten kan zijn. En of ik een niet al te aggresieve kuur heb gekregen..

Voor de rest al erg bedankt voor de reactie!

Comment

Ik twijfel idd ook nog steeds alleen heb de spullen al en een vriend van me heeft hetzelfde gedaan en heeft gelukkig goede ervaringen. Hij heeft ook hetzelfde maar 1 kuur gedaan. Het lijkt mij juist een goede start en daarna flink veel trainen dat het eraan blijft maar dan heb ik inieder geval alvast een basis. En zoals de meeste wel zullen denken: "Die gast is gek dat ie zoiets een goed begin vind" maar voor mij persoonlijk lijkt het zo.

Het enigste wat ik absoluut niet wil is kaal worden aangezien ik zag dat dat een van de blijvende effecten kan zijn. En of ik een niet al te aggresieve kuur heb gekregen..

Een basis? Je gaat nooit je "basis" behouden, omdat je niet eens een voedingsschema hebt. Je wil nu kuren en na de kuur zal je gewoon terug bij het begin uitkomen ( je "gains" verliezen). Wie weet is je trainingsschema niet eens degelijk? Als ik jou was, zou ik eerst zorgen voor een goed trainingsschema en zorgen dat je een voedingsschema hebt dat je op de dag volgt. Je hebt dit nog niet eens geprobeerd ? Dus wie weet gain je dan wel...

Comment

Ik zal je van de twijfel afhelpen, niet doen. Gaat jou niet verder helpen, mensen zeggen nu tegen je ga de stickies lezen. Daarin staat de informatie die je nodig hebt om groter te worden.

Comment

vreten en trainen, zorg dat je voeding in orde is zeker met dit gewicht kan je nog flink aankomen.

Het is niet makkelijk zowiso waar.
                  maar zoek even de excel sticky op in de voedingssectie.
                  vul deze naar waarheid in. en als je hem durfd te posten sta open voor kritiek. er zijn hier veel "hardgainers" op het forum. Je moet je lichaam leren kennen. je trainingen optimaal hebben en er keihard voor gaan dag in dag uit. durf te wedden dat je dan eind van het jaar ruim over die 70 kan zitten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X