toch maar ff voorstellen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• toch maar ff voorstellen.

Ik ben al tijdje lid van dit forums,
    maar heb me geloof ik nog niet aan iedereen voorgesteld.
    ik ben Joep ben 19 jaar weeg nu 70 kilo ben de afgelopen maanden 6 kilo spiermassa aangekomen. woog ervoor ong. 64 kilo. ben 1 meter 81. verder zit ik op sport opleiding doe ik ong. 9-12 uur sporten in de week en daarbij ga ik 6 dagen in de week sportschool. ik doe al 3-4 jaar aan fitness krachttraining. nu echt 1,5 jaar heel sirieus. en ik merk al redelijke vorderingen. ben niet veel op het forums vanwege dat ik het erg druk heb met andere dingen dagelijks leven.
    mijn doel/droom, ooit echt bodybuilding wedstrijden draaien. en tegen mezelf opkijken, omdat ik vroeger altijd tegen hun opkeek. motivatie: zeker ik hou niet op voordat ik bereikt heb wat ik wil bereiken. me vetpercentage is tevens 7,8% voor de mensen die daar intresse aan hebben.

dit forums heeft me trouwens enorm geholpen met heel veel dingen,
    nog bedankt daarvoor en voor de mensen die hun ervaringen delen!

Greetz Joep

ON MY WAY TO BE BB. (status)

Welkom

7.8% :O dat vraagt wel om pics, hoe heb je gemeten ??
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Succes!

PS:
      Enkelvoud: forum
      Meervoud: fora

forums bestaat niet.
      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

ik heb dat via school gemeten, we krijgen fitness les op school. en dan gaan we 2 uur in de week naar sportpalace zo heet het fitnesscentrum. en daar hebben we ons vetpercentage oplaten meten. en kwam bij mij 7.8% uit, of het klopt ik heb geen idee eigenlijk. maar volgens mij is dat wel betrouwbaar. want, bij sportschool is toch wel normaal dacht ik zo?:P

Comment

haha klopt!, dankje.. o vergeten te zeggen. ik heb dyslexie haha

Comment

Originally posted by Boeh View Post
            ik heb dat via school gemeten, we krijgen fitness les op school. en dan gaan we 2 uur in de week naar sportpalace zo heet het fitnesscentrum. en daar hebben we ons vetpercentage oplaten meten. en kwam bij mij 7.8% uit, of het klopt ik heb geen idee eigenlijk. maar volgens mij is dat wel betrouwbaar. want, bij sportschool is toch wel normaal dacht ik zo?:P

Ja als ze huidplooi meting hebben gedaan wel, maar dan sta je echt kei en kei droog, IMO iets te droog
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

Welkom!
              Wow 7.8%? Je mag heus wel vet eten hoor!
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                Welkom!
                Bij hem is het wel zo als die nu clean bulk gaat zetten, dat die het komend jaar gewoon haast niet hoeft te cutten

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                  Welkom!
                  Wauw, vet eten om je vet% te verhogen?

Welkom Faabjan, schroom niet om de stickys een keer te lezen
                  Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Boeh View Post
                    Haha:P

Het gaat er inderdaad om hoe het gemeten is, niet door wie

Comment

Nou aan je fotos te zien kan t wel kloppen
                      Heb je je bf bewust verlaagd of had je dat al?
                      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                        Wauw, vet eten om je vet% te verhogen?

Welkom Faabjan, schroom niet om de stickys een keer te lezen
                        No shit!
                        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

sorry laate reactie!,
                          ik eet inderdaad weinig vet.
                          eigenlijk bijna nooit zelfs,
                          want ik weet niet precies welke vetten wel goed zijn voor massa.
                          want ik hoorde van andere mensen dat heel veel vetten niet goed zijn.
                          hebben jullie misschien een product voorkeur?
                          er zit trouwens iemand bij mij op de sportschool die heeft 4,3% vetpercentage. ook laten meten daar, dat is toch helemaal niet goed? nou ja in iedergeval bedankt voor jullie hulp!

PS: zou iemand mij misschien kunnen vertellen welke vetten wel goed zijn dus om te eten zodat ik dat in mijn schema kan toevoegen? zou ik erg op prijsstellen!

Comment

http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...ort-weten.html

Onverzadigde vetten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X