toch maar ff voorstellen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• toch maar ff voorstellen.

Ik ben al tijdje lid van dit forums,
    maar heb me geloof ik nog niet aan iedereen voorgesteld.
    ik ben Joep ben 19 jaar weeg nu 70 kilo ben de afgelopen maanden 6 kilo spiermassa aangekomen. woog ervoor ong. 64 kilo. ben 1 meter 81. verder zit ik op sport opleiding doe ik ong. 9-12 uur sporten in de week en daarbij ga ik 6 dagen in de week sportschool. ik doe al 3-4 jaar aan fitness krachttraining. nu echt 1,5 jaar heel sirieus. en ik merk al redelijke vorderingen. ben niet veel op het forums vanwege dat ik het erg druk heb met andere dingen dagelijks leven.
    mijn doel/droom, ooit echt bodybuilding wedstrijden draaien. en tegen mezelf opkijken, omdat ik vroeger altijd tegen hun opkeek. motivatie: zeker ik hou niet op voordat ik bereikt heb wat ik wil bereiken. me vetpercentage is tevens 7,8% voor de mensen die daar intresse aan hebben.

dit forums heeft me trouwens enorm geholpen met heel veel dingen,
    nog bedankt daarvoor en voor de mensen die hun ervaringen delen!

Greetz Joep

ON MY WAY TO BE BB. (status)

Welkom

7.8% :O dat vraagt wel om pics, hoe heb je gemeten ??
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Succes!

PS:
      Enkelvoud: forum
      Meervoud: fora

forums bestaat niet.
      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment