Beste leden,
Ik had gelezen dat het gewoonlijk is om je kort voor te stellen dus zie hieronder mijn introductie, zoals gewenst.
Mijn naam is Mike, ik ben 19 jaar oud en ik ben nu ongeveer een anderhalf jaar actief. Ik heb er een tijdje niet kunnen trainen door twee operaties aan mijn voorste kruisband, anders was ik nu twee jaar en 4 maanden actief geweest. Mijn lichaamstype is die van een ectomorph/mesomorph.
Ik trainde voorheen vier keer in de week en daarnaast ging ik nog eens twee keer in de week boksen. Dit week in, week uit. Ik heb voorheen veel tijd gestoken in het trainen van mijn bovenlichaam en heb ik mijn benen dus verwaarloosd. Hier ben ik ook achtergekomen toen mijn kruisband finaal doorscheurde onder het boksen. Ik ben twee keer geholpen geworden aan mijn kruisband in de afgelopen 8 maanden.
Nu, bij de fysiotherapeut, wordt er flink aan de benen gewerkt (gelukkig!)
Mijn statistieken toen ik begon (2.5 jaar geleden):
Lengte: 177 cm
Gewicht: 62.1 kilo
Vetpercentage: Onbekend (lager dan nu)
Statistieken toen mijn kruisband doorscheurde (8 maanden geleden:
Lengte: 182cm
Gewicht: 76.6 Kilo
Vetpercentage: 20.3%
Mijn statistieken nu:
Lengte: 184 cm
Gewicht: 72.3 kilo
Vetpercentage: Onbekend (Moet ik laten opmeten)
Doel: Eind lente (eind mei) 80 kilo bereikt hebben. (Moet mogelijk zijn).
Je bent nooit te jong om te leren en een lid van de site had me aangeraden om me aan te melden. Kennis is er niet om te bezitten, kennis is om te delen.
En ik hoop dat ik veel van jullie veel mag leren.
Ik had gelezen dat het gewoonlijk is om je kort voor te stellen dus zie hieronder mijn introductie, zoals gewenst.
Mijn naam is Mike, ik ben 19 jaar oud en ik ben nu ongeveer een anderhalf jaar actief. Ik heb er een tijdje niet kunnen trainen door twee operaties aan mijn voorste kruisband, anders was ik nu twee jaar en 4 maanden actief geweest. Mijn lichaamstype is die van een ectomorph/mesomorph.
Ik trainde voorheen vier keer in de week en daarnaast ging ik nog eens twee keer in de week boksen. Dit week in, week uit. Ik heb voorheen veel tijd gestoken in het trainen van mijn bovenlichaam en heb ik mijn benen dus verwaarloosd. Hier ben ik ook achtergekomen toen mijn kruisband finaal doorscheurde onder het boksen. Ik ben twee keer geholpen geworden aan mijn kruisband in de afgelopen 8 maanden.
Nu, bij de fysiotherapeut, wordt er flink aan de benen gewerkt (gelukkig!)
Mijn statistieken toen ik begon (2.5 jaar geleden):
Lengte: 177 cm
Gewicht: 62.1 kilo
Vetpercentage: Onbekend (lager dan nu)
Statistieken toen mijn kruisband doorscheurde (8 maanden geleden:
Lengte: 182cm
Gewicht: 76.6 Kilo
Vetpercentage: 20.3%
Mijn statistieken nu:
Lengte: 184 cm
Gewicht: 72.3 kilo
Vetpercentage: Onbekend (Moet ik laten opmeten)
Doel: Eind lente (eind mei) 80 kilo bereikt hebben. (Moet mogelijk zijn).
Je bent nooit te jong om te leren en een lid van de site had me aangeraden om me aan te melden. Kennis is er niet om te bezitten, kennis is om te delen.
En ik hoop dat ik veel van jullie veel mag leren.
Comment