even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

hoi ik ben peter,

175 cm en 18 jaar oud.
    ik train nu ongeveer al 2 jaar (de eertse anderhalf jaar veel cardio)
    ik woog 80 kilo, en ik zit nu op de 65
    al een heel eind op weg dus...

Originally posted by pbal16 View Post
    hoi ik ben peter,

175 cm en 18 jaar oud.
    ik train nu ongeveer al 2 jaar (de eertse anderhalf jaar veel cardio)
    ik woog 80 kilo, en ik zit nu op de 65
    al een heel eind op weg dus...
    Welkom!
    Is je doel nu bijkomen?
    En wat is je vetpercentage?
    Heb je een voeding of traiingsschema?

Allesinds stel ik voor om de stickies even te lezen.
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
      Welkom!
      Is je doel nu bijkomen?
      En wat is je vetpercentage?
      Heb je een voeding of traiingsschema?

Allesinds stel ik voor om de stickies even te lezen.
      nee, ik heb nog vet rond mijn onderbuik en de bekende zwembandjes zegmaar.
      ik hou me wel aan een zelf gemaakt voedingsschema maar ik ben bang dat ik verkeerd eet.
      mijn vet percentage is 15,2% (dat is niet slecht heb ik me laten vertellen)
      en verder kickboks ik twee keer per week, en daarnaast nog 4 keer fitness, waarbij ik altijd eerst 20 minuten crosstraining, en verder maximaal met gewichten. en elke dag mijn buik.

Comment

Originally posted by pbal16 View Post
        nee, ik heb nog vet rond mijn onderbuik en de bekende zwembandjes zegmaar.
        ik hou me wel aan een zelf gemaakt voedingsschema maar ik ben bang dat ik verkeerd eet.
        mijn vet percentage is 15,2% (dat is niet slecht heb ik me laten vertellen)
        en verder kickboks ik twee keer per week, en daarnaast nog 4 keer fitness, waarbij ik altijd eerst 20 minuten crosstraining, en verder maximaal met gewichten. en elke dag mijn buik.
        Wel je kan je voedingsschema altijd eens posten. De crosstraining kan je beter na de krachttraining doen, heb ik hier eens gelezen.
        De buik trainen elke dag kan niet zoveel kwaad tenzij je je buik elke dag heel zwaar traint. De buik is ook maar een spier. Maar er zijn er nog (ik ook) die elke dag wel wat buik trainen. Ik doe het gewoon voor de fun en voor meer sit-ups te kunnen.

Comment

voorstellen

goeie dag allemaal,ik ben 28 jaar en na 5 jaar geen krachttraining te hebben gedaan ga ik weer beginnen.het voedingsschema heb ik al gemaakt met behulp van het forum[erg handig]ik heb nooit supplementen gebruikt maar wil dat nu welgaan doen.na lang zoeken leek me dit het beste.voor de eiwitten:isobolic van nutrabolics.
          en true mass van bsn[koolhydraten/eiwitten],om deze in combinatie te gebruiken.
          s'morgens en s'avond 1 shake isobolic
          s'middags en na de training[eind middag/avond]een shake true mass
          wat vinden julie hiervan?
          mvg.

Comment

Originally posted by promo 2007 View Post
            goeie dag allemaal,ik ben 28 jaar en na 5 jaar geen krachttraining te hebben gedaan ga ik weer beginnen.het voedingsschema heb ik al gemaakt met behulp van het forum[erg handig]ik heb nooit supplementen gebruikt maar wil dat nu welgaan doen.na lang zoeken leek me dit het beste.voor de eiwitten:isobolic van nutrabolics.
            en true mass van bsn[koolhydraten/eiwitten],om deze in combinatie te gebruiken.
            s'morgens en s'avond 1 shake isobolic
            s'middags en na de training[eind middag/avond]een shake true mass
            wat vinden julie hiervan?
            mvg.
            welkom! Zou je wel even je eigen topic willen maken.
            Zelf ben ik geen fan van weightgainers, dat zit gewoon vol met suikers.

Comment

dacht dat het zo klopte,zal even kijken waar dat staat.

Comment

Originally posted by promo 2007 View Post
                dacht dat het zo klopte,zal even kijken waar dat staat.
                niet erg
                bij het subforum "even voorstellen" staat een knop "nieuwe discussie".

Comment

volgens mij klopt het nu.

Comment

hij staat erbij

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                      Wel je kan je voedingsschema altijd eens posten. De crosstraining kan je beter na de krachttraining doen, heb ik hier eens gelezen.
                      De buik trainen elke dag kan niet zoveel kwaad tenzij je je buik elke dag heel zwaar traint. De buik is ook maar een spier. Maar er zijn er nog (ik ook) die elke dag wel wat buik trainen. Ik doe het gewoon voor de fun en voor meer sit-ups te kunnen.
                      Ja, ik train mijn buik ook alleen op vrijdag zwaar. En mijn voedingsschema is niet zo ingewikkeld: om 7 uur 2 boterhammen om 9 uur nog 2, en dan om 12uur nog 4, en rond 6 uur rijst met een kipfilet en wat groenten. En alleen na de fitness een eiwit shake. Verder drink ik rond de 2/3 liter water op een dag. En op de boterhammen doe ik iets van kip/kalkoen filet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X