ff voorstellen dan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ff voorstellen dan

Hoi mijn naam is Jos

Ben inmiddels 37 jaar en heb altijd gevolleybald.
    Lengte 193 cm gewicht momenteel 98 kg en een te hoog vetpercentage

Ik ben niet nieuw met krachttraining, ben na het afbouwen van volleybalcarriere ca 9 jaar geleden begonnen. Ben na een rustperiode van 2 jaar nu weer actief aan het trainen 3 x per week.

Ik lees op het moment heel veel over voeding en wil jullie complimenteren met de geweldige tool om je voedingsbehoefte te berekenen!

Wat ik mis op het forum, wat waarschijnlijk wel te vinden is maar heb toch al ettelijke uurtjes gesurfd binnen dit forum is een overzicht van voorbeeldschema vwb voeding.

OK 6 x per dag eten doe ik al, maar ik wil variatie zodat ik zelf van de belangrijkste voedingsmiddelen mijn schema kan opstellen.

waar kan ik dit vinden?
    Ik eet al magere kwark plus fruit en eiwit,bruin brood kip rijst etcetera maar is er ergens een lijst waaruit ik mijn ideale ontbijt 10.00 12.30 enzv kan samenstellen.

Voor de rest ben ik blij dat ik inmiddels lid van dit forum ben, ben al heel veel wijzer geworden. keep up the good work.

groeten Jos

welkom!
    je kan wel schema's vinden van leden. Maar het is moeilijk om een algemeen schema te maken aangezien iedereen anders is.
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

welkom

dit is voor iedereen afwisselend, globaal mijn voeding -> 0700 brinta en havermout 1000 brood 13000 brood 1700 avondeten 2000 wisselend 2200 kwark, tussendoor nootjes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X