Hoi allemaal ik ben dus skeletor
Mijn naam zal wel genoeg zeggen wat ik van mijn lichaam vindt. Ben 23 jaar oud.
Train al bijna 5 jaar met een aantal rust pauze van een maand.
Mijn stats zijn 1.78 en weeg meestal tussen de 70kg en 72kg. Mijn top is 73kg.
Ik weet dat ik te weinig eet, ik eet namelijk rond de 14 sneetjes bruinbrood met kaas en kipfilet. s' avonds eet ik avond eten, en naar het trainen eet ik of 4 neetjes brood of een bord met yoghurt met cornflakes. zou wel willen weten wat mijn vetpercentage ongeveer is. Heb het gemeten bij de sportschool maar dat was met een weegschaal en daar was het rond de 17. Ik train rond de 4 of 5 dagen. Ik train 3 maanden zwaar en dan wissel ik dit weer af met 3 maanden licht.
maandag borst triceps
dinsdag rug schouders
woensdag bennen en biceps en triceps
donderdag is mij rust dag
vrijdag weer borst biceps
zaterdag weer rug schouders
Dit doe ik als ik zwaar train en als ik licht train ik schouder en rug apart. Buik doe ik niet die vind ik wel goed zo. Heb twee keer eiwitten gebruikt maar heb er niks van gemerkt. Plus dat door de shake niks meer binnen kon houden.
groeten
Mijn naam zal wel genoeg zeggen wat ik van mijn lichaam vindt. Ben 23 jaar oud.
Train al bijna 5 jaar met een aantal rust pauze van een maand.
Mijn stats zijn 1.78 en weeg meestal tussen de 70kg en 72kg. Mijn top is 73kg.
Ik weet dat ik te weinig eet, ik eet namelijk rond de 14 sneetjes bruinbrood met kaas en kipfilet. s' avonds eet ik avond eten, en naar het trainen eet ik of 4 neetjes brood of een bord met yoghurt met cornflakes. zou wel willen weten wat mijn vetpercentage ongeveer is. Heb het gemeten bij de sportschool maar dat was met een weegschaal en daar was het rond de 17. Ik train rond de 4 of 5 dagen. Ik train 3 maanden zwaar en dan wissel ik dit weer af met 3 maanden licht.
maandag borst triceps
dinsdag rug schouders
woensdag bennen en biceps en triceps
donderdag is mij rust dag
vrijdag weer borst biceps
zaterdag weer rug schouders
Dit doe ik als ik zwaar train en als ik licht train ik schouder en rug apart. Buik doe ik niet die vind ik wel goed zo. Heb twee keer eiwitten gebruikt maar heb er niks van gemerkt. Plus dat door de shake niks meer binnen kon houden.
groeten
Comment