Nieuw

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw

Hoi allemaal ik ben dus skeletor

Mijn naam zal wel genoeg zeggen wat ik van mijn lichaam vindt. Ben 23 jaar oud.
    Train al bijna 5 jaar met een aantal rust pauze van een maand.
    Mijn stats zijn 1.78 en weeg meestal tussen de 70kg en 72kg. Mijn top is 73kg.
    Ik weet dat ik te weinig eet, ik eet namelijk rond de 14 sneetjes bruinbrood met kaas en kipfilet. s' avonds eet ik avond eten, en naar het trainen eet ik of 4 neetjes brood of een bord met yoghurt met cornflakes. zou wel willen weten wat mijn vetpercentage ongeveer is. Heb het gemeten bij de sportschool maar dat was met een weegschaal en daar was het rond de 17. Ik train rond de 4 of 5 dagen. Ik train 3 maanden zwaar en dan wissel ik dit weer af met 3 maanden licht.
    maandag borst triceps
    dinsdag rug schouders
    woensdag bennen en biceps en triceps
    donderdag is mij rust dag
    vrijdag weer borst biceps
    zaterdag weer rug schouders
    Dit doe ik als ik zwaar train en als ik licht train ik schouder en rug apart. Buik doe ik niet die vind ik wel goed zo. Heb twee keer eiwitten gebruikt maar heb er niks van gemerkt. Plus dat door de shake niks meer binnen kon houden.

groeten

Welkom Skeletor En tevens de groeten van He-man...
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

welkom hier,dude

Comment

Welkom

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

hey kerel welkom

post anders ff een foto of 2
          dan kunnen we een beetje zien wat je vet % is

Who's the Chef

Comment

Te weinig eten zegt ie 18 broodjes per dag en nog meer ###### heej dat krijg ik nog niet eens weg.. ...Volgens mij ben je dan gewoon een ectomorf die moeilijk aankomt als ik dat vreet weeg ik zo 100 kilo.Maarre welkom hier en post idd wat fotos dan

Comment

Welcome
              Beetje vaag Xeno je denkt dat je met gemak meer als 18 frikandellen wegkrijgt 200 a 300 kalorien?? maar broodjes van 70 kalorien lijkt je onmogelijk..
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

welkom, post ander je eetschema eens in het voorziene topic zodat de mensen hier enkele aanpassingen kunnen doen.

Je trainingsschema is ook niet echt goed,post het ook eens met de oefeninge erbij

Geen eiwitten = geen spieren

Grtz
                stil growing

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (owolde @ Nov. 23 2004,11:03)]Welcome
                  Beetje vaag Xeno je denkt dat je met gemak meer als 18 frikandellen wegkrijgt 200 a 300 kalorien?? maar broodjes van 70 kalorien lijkt je onmogelijk..
                  Frikandellen zijn lekker owolde broodjes gaan de strot uithangen en als ik bijv al naar febo ga haal ik al 6 dingen uit apparaten en zonde rmoeite stamp ik ze weg.....

Greetz

Comment

Welkom.  
                    Zeker ff je exacte schema's posten gaat vast helpen. En Snipke heeft gelijk over die eiwitten, zeer noodzakelijk!

Comment

welkom hier bro

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 23 2004,11:48)]Welkom.
                        Zeker ff je exacte schema's posten gaat vast helpen. En Snipke heeft gelijk over die eiwitten, zeer noodzakelijk!
                        14 sneedjes bruin brood kipfilet en kaas heb ie al heel wat naar binne lijkt mij.mss wat shakies toevoegen en compleet schema idd

Greetz

Comment

welkom
                          kAMPIOEN FRIKANDELLEN ETEN

Comment

Welkom.

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Eyyyy maniak, kahp, kelbo hahaha

Zal ik je eens wat advies geven skeletor???
                              Als ik jou was zou ik eens wat vaker omgaan met he-man, volgens mij kan hij je wel het een en ander wel bijleren ;-)

Wat betreft je eetschema, je zou best eens wat pap aan je schema kunnen toevoegen (heb ik je al eerder verteld).
                              Maar jah je wil maar geen advies van andere mensen in die grote kop van je opslaan.

Wat je ook kunt doen is wat vaker afwisseling in die middeleeuwse schema van je ;-). T zou best eens kunnen zijn dat je je body dan shockeerd waardoor je dan mischien ook iets meer zal groeien. Mischien dat er dan nog een sprankje hoop voor je is hahahaahahahahahahah

Anyway... je bent en blijft een soerie. En dat soort mensen blijven nu eenmaal soeries zit in je bloed dus daar kun je ook niks aan doen.

Ohja zaterdag kom ik alles opeten bij jullie thuis.

Groetjes,

P.S Once a soerie always a soerie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X