Toch maar registreren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Toch maar registreren

Hey iedereen,

Na langere tijd een beetje als "gast" zonder account op het forum te hebben
    rondgezworven en alle posts bij langs te zijn gegaan heb ik toch maar
    besloten om me te registreren.

Ik ben 22 jaar, momenteel in opleiding om verpleegkundige te worden (HBO) en ben sinds enkelen dagen me aan het oriënteren op het gebied van afvallen en het kweken van spieren. Mijn voornaamste doel hierbij is mijn vetpercentage wat naar beneden te werken (buikje), en mijn spieren wat te gaan versterken voor tijdens mijn werk. (ambulance of spoedeisende eerste hulp is geen licht werk)

Ik hoef niet meteen mijn vetpercentage naar 8 te laten kelderen, en armen als benen te ontwikkelen, het moet vooral functioneel zijn binnen mijn lijn van werk. ^_^ (Te grote/brede armen/schouders zijn niet praktisch in een beperkte ruimte als een ambulance)

Van wat ik heb gezien zit dit forum vol met serieuze (en minder serieuze) mensen die verstand van zaken hebben!

Tot in een volgende post ;-)

- Lightbulb

hoi welkom

Comment

welkom!
      Te groot zul je niet snel worden hoor.
      Maar ik snap wat je bedoelt.
      Als je gaat trainen zou ik zware krachttraining doen.
      Proberen voor kracht te gaan dus.
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Welkom Ben je bekend met Starting Strength?

Comment

Hey! Eh, nee daar ben ik niet mee bekent!

Alle tips en pointers zijn welkom

Comment

Hey welkom man

als je sterker wilt worden probeer dan zwaar gewicht en dan 1-6 reps

Comment

Hee welkom!

Je spieren moeten eerste even wennen aan belasting ervan, dus ik zou als ik jou was eerst ongeveer 2 maanden een full-body schema doen (dus alle spiergroepen trainen op elke training). En hierbij ook een paar keer per week cardio te doen om je 'buikje een beetje weg te werken'. En daarna overstappen op een schema speciaal bedoelt voor kracht (dus laag in herhalingen en iets hoger in aantal setjes), hiervan zijn een hoop schema's, starting strength, 5 x5 stronglifts en zo zijn er nog wel een paar.

Succes met je doelen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X