17 jarige

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by UndercoverZyzz View Post
    Wat zou dan ipv aas een andere goede vervanger zijn, die minder schade veroorzaakt aan mijn gezondheid etc.. ?

Het enige wat ik vraag is nuttige hulp en goede suggesties, en geen boze reacties..
    normaal trainen.
    Geduld is waar het om draait in Bodybuilding. Je wordt niet in 1 2 3 een bodybuilder. Je kan nog best veel gainen op natuurlijke wijze.
    En dit is geen boze reactie.
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Mijn leeftijd zit nog aan de lage kant voor aas, dat weet ik.
      Maar daar ben ik al over heen, de gevolgen zijn niet zo extreem gevaarlijk zoals velen van jullie denken.

Over 3 maanden word ik 18, en dan zou het opeens wel mogen ?
      Ik wil gewoon met een gemiddeld kuurtje beginnen voor beginners, en kijken hoe dat gaat.
      Als het echt tegenvalt, dan zal ik zeker niet verder gaan met aas.
      Maar ik heb alles echt goed onderzocht en de gevolgen onder ogen genomen.

Bedankt,

Groet.
      Weet je wat het is jongen ....

Volgens mij is je ego nog het grootst gegroeid !!

Maatje van me is 18 jaar , zn vader heeft een goede sportschool en begeleid hem ook.

Jongen is begonnen toen hij 15 jaar was en heeft enorme gains gemaakt door gebruik van een fatsoenlijk schema, goede voeding en supplementen !

Deze jongen blijft ook gewoon lekker doorgroeien en pakt toch nog een paar droge massa kilo s per jaar !

Wat ik hiermee probeer te zeggen, Jij denkt dat het groeien al voorbij is , maar het gaat nu pas echt beginnen, de eerste gains gaan het hardst en je ziet er het meest van maar alles wat je nu blijft pakken is bepalend !

Dus trek de goede conclusie : blijf van de aas en zorg dat je lekker blijft trainen

en post is foto's , wil wel eens zien hoe geweldig groot jij bent

( edit : dit is geen boze reactie, probeer je gewoon met beide voeten aan de grond te houden )

Comment

Geduld is inderdaad een schone zaak. Met een puik schema(probeer starting strength of LB/UB) kan je ver komen als naturel. Ook is het verstandig om op kracht te trainen, omdat naturel bbérs vrijwel altijd ook echt sterk zijn.
        Lid van de 200 club

Comment

Ik zou toch nog wat jaartjes naturel doorgaan.

Comment

Originally posted by Hooligan View Post

Maatje van me is 18 jaar , zn vader heeft een goede sportschool en begeleid hem ook.

Jongen is begonnen toen hij 15 jaar was en heeft enorme gains gemaakt door gebruik van een fatsoenlijk schema, goede voeding en supplementen !

Deze jongen blijft ook gewoon lekker doorgroeien en pakt toch nog een paar droge massa kilo s per jaar !

Wat ik hiermee probeer te zeggen, Jij denkt dat het groeien al voorbij is , maar het gaat nu pas echt beginnen, de eerste gains gaan het hardst en je ziet er het meest van maar alles wat je nu blijft pakken is bepalend !

Dus trek de goede conclusie : blijf van de aas en zorg dat je lekker blijft trainen

( edit : dit is geen boze reactie, probeer je gewoon met beide voeten aan de grond te houden )

eens! +1111111

Comment

Wat zou dan ipv aas een andere goede vervanger zijn, die minder schade veroorzaakt aan mijn gezondheid etc.. ?

Het enige wat ik vraag is nuttige hulp en goede suggesties, en geen boze reacties..
              je hebt wel supplementen die je meteen een dikke energie boost geven waarme je toch een aardig tijdje vooruit kunt en mischien meer gewicht kunt pakken iniedergeval meer reps kunt maken denk eens aan crack v3 etc...

Comment

Originally posted by Hooligan View Post

Ik wil gewoon te snel, dat weet ik ..
                Maar door positieve reacties die je van je omgeving krijgt en omdat je steeds meer wilt ben je toch geneigd om aan de aas te gaan.
                Natuurlijk zou ik het liefst naturel groot worden, want dat zijn pas echte spieren..
                Maar soms is idd mijn ego groter dan mijn verstand..

Comment

Originally posted by amazing View Post
                  je hebt wel supplementen die je meteen een dikke energie boost geven waarme je toch een aardig tijdje vooruit kunt en mischien meer gewicht kunt pakken iniedergeval meer reps kunt maken denk eens aan crack v3 etc...
                  Die crack helpt wel goed hoorde ik, ik heb nu No-Xplode en dat geeft ook een goede boost.
                  Maar die crack ga ik ook uitproberen binnenkort.
                  Bedankt !

Comment

En als je groot bent denkt iedereen dat je het alleen bereikt hebt vanwege de as, geef ze geen gelijk!
                    Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                      En als je groot bent denkt iedereen dat je het alleen bereikt hebt vanwege de as, geef ze geen gelijk!
                      Ja, dat klopt. Je wordt tegenwoordig snel een anabooltje genoemd als je ook maar een beetje spieren hebt

Comment

Maja iedereen neemt anabolen, die benaming slaat helemaal nergens op. Eieren zijn anabool en naar de maccie gaan ook, maar dan van vetweefsel
                        Lid van de 200 club

Comment

Die crack helpt wel goed hoorde ik, ik heb nu No-Xplode en dat geeft ook een goede boost.
                          Maar die crack ga ik ook uitproberen binnenkort.
                          Bedankt !
                          np zo zijn er vast nog wel een paar en sterkere als jij dat graag wilt.. maar ik zou van het aas afblijven

Comment

Ik wil gewoon te snel, dat weet ik ..
                            Maar door positieve reacties die je van je omgeving krijgt en omdat je steeds meer wilt ben je toch geneigd om aan de aas te gaan.
                            Natuurlijk zou ik het liefst naturel groot worden, want dat zijn pas echte spieren..
                            Maar soms is idd mijn ego groter dan mijn verstand..
                            Het is in ieder geval positief dat je zelf inziet dat je te snel wilt gaan en dat je ego soms groter is dan je verstand.

Zoals al gezegd is, gewoon lekker nog een paar jaartjes naturel trainen, en echt het maximale uit jezelf halen en dan inderdaad als je helemaal vol groeit bent kan je een kuurtje overwegen .

Comment

Zelf zou ik nog een jaartje of 2 lekker naturel doortrainen en kijken hoever je kunt komen met je genetic potential. Mocht je dan nog steeds denken dat je nog niet gespierd genoeg bent of wil je gewoon meer; kan je er altijd nog aan beginnen. Zoals iedereen hier zegt: je bent pas 17 en je hormoonhuishouding is heel waarschijnlijk nog lang niet zover. Daarbij vindt ik zelf dat je een zeer sterke bench hebt, maar die DL en SQ kunnen echt nog wel wat omhoog.
                              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Aan je reactie's te lezen kan ik zo al afleiden hoeveel "onderzoek" je hebt gedaan.
                                Je bent gewoon één van de vele die er denkt klaar voor te zijn, zomaar wat gaat prikken en slikken want ja, een goede vriend in de sportschool had dit voorgesteld en na een paar maand kom je hier dan weer wenen dat het is fout gelopen. Dat je met allerlei kwaaltjes zit en dat je vooral veel geld voor niets kwijt bent.
                                Ik geef je een goede raad jongen, wacht nog een paar jaar met kuren en ga eerst eens deftig eten, trainen en groeien zodat je echt groot wordt en dan kan je het MISSCHIEN nog eens overwegen...
                                Last edited by El_Loco; 04-04-2012, 16:01.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X