Hallo iedereen,
Ik ben 28 jaar, 1m69 en 63 kg.
Ik train nu ongeveer 1,5 jaar, volledig natuurlijk op wat eiwitten shakes na.
Men oorspronkelijke gewicht was 56 kg.
Ik ben dus al 7 kg bijgekomen maar zit nu gelijk vast.
Ik boek het laatste half jaar geen vooruitgang meer en hoop hier wat tips van ervaren mensen op te doen.
Ik weet dat ik met goede voeding nog een eind verder kan komen maar dit is niet altijd gemakkelijk voor mij wegens druk leven en tijdgebrek. Ik let wel wat op men eten in mate van mogelijk. vandaar de eiwitten shakes om toch voldoende eiwitten en genoeg callorien binnen te krijgen. Ik heb snel metabolisme en kan moeilijk gainen. Ik sta dus droog en wil wel droog blijven.
Nu zit ik te denken om te kuren maar wil dit liever niet, zou toch graag nog op natuurlijke wijze tot 65-70kg geraken. Dit is men doel. als ik dit bereik ben ik tevreden :-)
Ik maak wel tijd om 4x per week te trainen, 1tot2 uur.
Ik hoop dat ik hier wat goede tips of ideeën krijg.
bench 8x80kg begonnen op 40kg
3x90
Met vriendelijk groeten
Ik ben 28 jaar, 1m69 en 63 kg.
Ik train nu ongeveer 1,5 jaar, volledig natuurlijk op wat eiwitten shakes na.
Men oorspronkelijke gewicht was 56 kg.
Ik ben dus al 7 kg bijgekomen maar zit nu gelijk vast.
Ik boek het laatste half jaar geen vooruitgang meer en hoop hier wat tips van ervaren mensen op te doen.
Ik weet dat ik met goede voeding nog een eind verder kan komen maar dit is niet altijd gemakkelijk voor mij wegens druk leven en tijdgebrek. Ik let wel wat op men eten in mate van mogelijk. vandaar de eiwitten shakes om toch voldoende eiwitten en genoeg callorien binnen te krijgen. Ik heb snel metabolisme en kan moeilijk gainen. Ik sta dus droog en wil wel droog blijven.
Nu zit ik te denken om te kuren maar wil dit liever niet, zou toch graag nog op natuurlijke wijze tot 65-70kg geraken. Dit is men doel. als ik dit bereik ben ik tevreden :-)
Ik maak wel tijd om 4x per week te trainen, 1tot2 uur.
Ik hoop dat ik hier wat goede tips of ideeën krijg.
bench 8x80kg begonnen op 40kg
3x90
Met vriendelijk groeten
Comment