Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hallo iedereen,

Ik ben 28 jaar, 1m69 en 63 kg.
    Ik train nu ongeveer 1,5 jaar, volledig natuurlijk op wat eiwitten shakes na.
    Men oorspronkelijke gewicht was 56 kg.
    Ik ben dus al 7 kg bijgekomen maar zit nu gelijk vast.
    Ik boek het laatste half jaar geen vooruitgang meer en hoop hier wat tips van ervaren mensen op te doen.
    Ik weet dat ik met goede voeding nog een eind verder kan komen maar dit is niet altijd gemakkelijk voor mij wegens druk leven en tijdgebrek. Ik let wel wat op men eten in mate van mogelijk. vandaar de eiwitten shakes om toch voldoende eiwitten en genoeg callorien binnen te krijgen. Ik heb snel metabolisme en kan moeilijk gainen. Ik sta dus droog en wil wel droog blijven.
    Nu zit ik te denken om te kuren maar wil dit liever niet, zou toch graag nog op natuurlijke wijze tot 65-70kg geraken. Dit is men doel. als ik dit bereik ben ik tevreden :-)
    Ik maak wel tijd om 4x per week te trainen, 1tot2 uur.
    Ik hoop dat ik hier wat goede tips of ideeën krijg.

bench 8x80kg begonnen op 40kg
    3x90

Met vriendelijk groeten

Welkom!

Als je hier goed rondkijkt en leest, valt er een hoop informatie te verkrijgen om dat doel te bereiken!

Comment

Originally posted by david83 View Post
      Hallo iedereen,

Ik ben 28 jaar, 1m69 en 63 kg.
      Ik train nu ongeveer 1,5 jaar, volledig natuurlijk op wat eiwitten shakes na.
      Shakes is niks onnatuurlijks aan, is gewoon extra voeding.

Zet dat kuren maar uit je kop, je bent net begonnen met trainen.

Alles valt of staat met een goed voedingsschema + een trainingsschema.

Voor het eten moet je dus toch meer tijd vrijmaken. Vaker en meer eten.

Verander eens van trainingsschema, zeker als je precies dezelfde al 1,5 jaar gebruikt. Je lichaam heeft ook af en toe een ander schema nodig om je spieren weer opnieuw aan te spreken. Andere oefeningen, omgooien van oefeningen, meer/minder gewichten of reps.

Maar met name de voeding, zolang je daar geen tijd voor vrijmaakt, door je drukke leven? dan word het hem sowieso niet. Voor kuren heb je ook een goed voedingspatroon nodig, komt allemaal niet vanzelf.
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

voor je nog maar kunt denken over kuren moet toch eerst je voeding en training 100% op orde zijn.
        Je zegt zelf dat je het eigenlijk niet wilt, dus doe het dan niet.
        En kuren is geen magie, je moet er nog altijd minstens even hard trainen en zelfs meer op je voeding letten. Met slechte voeding verlies je na het kuren gewoon alle massa.

En welkom
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Welkom!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X