Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (harold @ Dec. 08 2004,17:03)]Welkom, knap dat je gestopt ben.7 jaar verslaafd is niet niks..
Wat ik mij wel afvraag of je al echt serieuze klachten hebt gehad aan je lever?
Grtz..
Ja een vette lever en pijn in mijn lever erg vervelend alleen het is nu weer goed
De lever is maar een bijzonder orgaan! Heeft het beste en grootste herstelvermogen van ons hele lichaam. Kan ik een 'Yell' krijgen voor onze levers? Ik zal eerst ff 'yellen':
(Yooooooooooo!!!
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Dec. 08 2004,21:27)]De lever is maar een bijzonder orgaan! Heeft het beste en grootste herstelvermogen van ons hele lichaam. Kan ik een 'Yell' krijgen voor onze levers? Ik zal eerst ff 'yellen':
(Yooooooooooo!!!
Xeno grijp je kans om een post te scoren.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Dec. 08 2004,21:27)]De lever is maar een bijzonder orgaan! Heeft het beste en grootste herstelvermogen van ons hele lichaam. Kan ik een 'Yell' krijgen voor onze levers? Ik zal eerst ff 'yellen':
(Yooooooooooo!!!
Xeno grijp je kans om een post te scoren.
Hahahahaha,jij bent ook altijd vlijmscherp,Owolde!
Had je alleen een verslaving aan de alcohol of ook aan de drugs..
Vaak gaat dit samen, of vallen mensen die van de ene verslaving af zijn terug in de ander?
GRtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment