Hey ik ben bryon anthony en ik ben nieuw in deze sport maar tegen mij is vertelt dat ik een ectomorf lichaambouw heb en dat ik langzamer dan andere gewicht / spieren aankom. iedergeval ik ben sinds vorige maand veel meer gaan eten en ben van 67 na 71,5 gegaan me lenghte is 1.82m en ik ben 19 jaar ,het meeste wat me opvalt is dat het meeste vet bij me buik erbij komt me armen zijn net twijgjes en ik heb wel veel vet bij me benen. nou is mij vraag hoe kan ik nog meer aankomen bij me armen kwa gewicht en spieren ik eet op een dag totaal 6 boterhammen ,2 a 3 verschillende stukken fruit ( banaan,mandarijn, of een appel) meestal voor my gevoel best veel aardappels en groente evenveel als me vader en die is rond de 90kg ik heb halters en een cardio fiets dat is alles hoop dat iemand mij wat tips kan geven ik wil niet de hulk worden maar gewoon wat bredere vollere armen groeten
Ectomorf aankomen
Collapse
X
-
als je op 1 maand erin slaagt 4.5kg aan te komen ben je echt geen ectomorf (dunkt me). Ik eet behoorlijk veel en er komt gewoon niets bij. Zou niet weten hoe ik op een maand 4kg moet aankomen. Ik mag dan nog elke dadg Mc D'en, het zou me nog niet lukken.
Verder kan ik je vertellen dat als je alleen vet aan je buik krijgt je simpelweg de verkeerde dingen eet. Je moet de stickies even doornemen en merken hoe en wat je hoort te eten.
Ook is het imho niet mogelijk om plaatsgebonden in gewicht toe te nemen. Dus enkel zwaardere armen krijgn wordt moeilijk ben ik bang.was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
-
Probeer zo goed mogelijke Kh en eiwitten te eten.
Goede carbs zitten in havermout, rijst, (naturel) muesli.
Goede eiwitbron zijn: kip, biefstuk, vis, ei en 's avonds magere kwark zonder smaak.
Verder ook veel fruit, groente en noten eten.
If you eat shit, you will look like shit!!!! Dat is het mottoBulking
Comment
-