Hey ik ben bryon anthony en ik ben nieuw in deze sport maar tegen mij is vertelt dat ik een ectomorf lichaambouw heb en dat ik langzamer dan andere gewicht / spieren aankom. iedergeval ik ben sinds vorige maand veel meer gaan eten en ben van 67 na 71,5 gegaan me lenghte is 1.82m en ik ben 19 jaar ,het meeste wat me opvalt is dat het meeste vet bij me buik erbij komt me armen zijn net twijgjes en ik heb wel veel vet bij me benen. nou is mij vraag hoe kan ik nog meer aankomen bij me armen kwa gewicht en spieren ik eet op een dag totaal 6 boterhammen ,2 a 3 verschillende stukken fruit ( banaan,mandarijn, of een appel) meestal voor my gevoel best veel aardappels en groente evenveel als me vader en die is rond de 90kg ik heb halters en een cardio fiets dat is alles hoop dat iemand mij wat tips kan geven ik wil niet de hulk worden maar gewoon wat bredere vollere armen groeten
Ectomorf aankomen
Collapse
X
-
als je op 1 maand erin slaagt 4.5kg aan te komen ben je echt geen ectomorf (dunkt me). Ik eet behoorlijk veel en er komt gewoon niets bij. Zou niet weten hoe ik op een maand 4kg moet aankomen. Ik mag dan nog elke dadg Mc D'en, het zou me nog niet lukken.
Verder kan ik je vertellen dat als je alleen vet aan je buik krijgt je simpelweg de verkeerde dingen eet. Je moet de stickies even doornemen en merken hoe en wat je hoort te eten.
Ook is het imho niet mogelijk om plaatsgebonden in gewicht toe te nemen. Dus enkel zwaardere armen krijgn wordt moeilijk ben ik bang.was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
-
Probeer zo goed mogelijke Kh en eiwitten te eten.
Goede carbs zitten in havermout, rijst, (naturel) muesli.
Goede eiwitbron zijn: kip, biefstuk, vis, ei en 's avonds magere kwark zonder smaak.
Verder ook veel fruit, groente en noten eten.
If you eat shit, you will look like shit!!!! Dat is het mottoBulking
Comment
-
Haha dat klinkt als een goed motto ik moer erbij zeggen dat ik vrij gezond eet en drink ik neem met dit weer soms wel is ijs daar blijft het bij iedergeval bedankt voor de tips maarhoe weet ik of ik een ectomorf ben ofniet tegen mij werd vertelt dat ectomorf lange dunne onderarmen hebben en dat heb ik tegenstelling tot mij benen die zijn best dik of ben ik gwn misvormt O_o
Comment
-
Je bent niet ecotomorph of mesomorph of endomorph
Iedereen heeft minstens 2 van de 3, alleen 1tje daarvan spreekt meer naar voren.
Ecotomorph's hebben over algemeen een snelle metabolisme, waardoor je gewoon meer moet eten. Ookal zeg je van: ik eet al zo veel. Je eet blijkbaar dan niet veel genoeg.
Geldt ook voor Dimix.
Wat je hebt gepost als je 'voedings' schema, is nogal onduidelijk. Zoek op hoeveel kcal erin zitten, en welke voedingsstoffen en de hoeveelheid ervan.
Zet het netjes in een bestandje overzichtelijk, dan kunnen wij er ook makkelijker iets over zeggen.
Bereken tevens ook wat je kcal intake zou moeten zijn.
Over je doel van armen wat dikker, maak gebruik van die halters.
EN TRAIN NIET ALLEEN JE ARMEN MAAR ALLES !
ook benen?
JA OOK BENEN !
Op muscleandstrength.com staan workouts voor thuis die je kunt doen met eentel halters en dumbels.
ps: sorry als dit als reclame geldt, ik neem / nam aan dat iedereen van deze site heeft gehoord.
Cardio kun je er altijd bij doen gewoon om je conditie te verbeteren. Maar je komt dan nog minder snel aan, dus zou je nog meer moeten eten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment