Voorstellen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen..

Ik ben Mick, 23 jaar en kom uit Amsterdam. Ik ben 1.96 en weeg 93 kilo.
    Momenteel zo'n jaar aan het fitnessen en hoop hier meer te weten te komen over voeding en fitness.
    Ik train 4 keer per week zodat ik mijn lichaam voldoende kan laten rusten. Met name toen ik een jaar geleden fanatiek begon ( heb daarvoor altijd af en aan gesport ) ging de groei enorm snel en had ik een strak voedingschema, helaas volgde een vervelende aanslepende schouder blessure die gedurende 2-3 maanden telkens terug kwam. Even een stapje terug dus. Na deze blessure ben ik met voeding wat lakser geworden..

Mijn doel is om nog groter te worden en fit te blijven!
    Superbia in Proelio

Welkom

Comment

Welkom, en meteen de vraag of je al hulp hebt gezocht voor die blessure en of je al weet wat de oorzaak was. Zet 'm op hè, gewoon doorgaan met die voeding en (aangepaste) training, laat de moed niet zakken.

Comment

Thanks!

Toen ik er last van kreeg was ik op internet gaan zoeken en toen was ik bang voor een ontsteking in het slijmbeurs oid. Gelijk naar de dokter gegaan en die vertelde mij dat mijn aanhechtingen overbelast waren.. Gelukkig geen echte schade of ontsteking, even rustig aan en daarna kon ik weer volgas!
        Superbia in Proelio

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X