Na een aantal maanden lid te zijn geweest van bodynet (en als gast veel dingen te hebben gelezen, waaronder stickys en verschillende discussies) was het toch eens tijd om mij even voor te stellen.
Ik ben ca. 3 jaar geleden begonnen met trainen, waarbij ik de eerste 6 maanden cardio en FB deed (tijdens cutten). Tijdens deze 6 maanden ben ik , dankzij jullie
, 23 kg vet kwijtgeraakt!! Superblij natuurlijk. Derna ben ik een tijdje op onderhoud blijven eten, waarna ik na 1 jaar was gestopt met fitnessen (helaas ik weet 't, ging moeilijk met school en werk...een slappe smoes eigenlijk :P). Heb een half jaar niets meer gedaan, was erg lui geworden. Daarna heb ik een jaartje op boksen gezeten, een verdomd goede sport, alleen krijg je hier helaas niet zoveel spiermassa mee. Ben daarmee ook (tijdelijk) gestopt en train nu sinds drie maanden weer in de sportschool.
Op dit moment ben ik:
1.85 m
~90 kg (voorheen 113 kg)
vet%, geen flauw idee (nooit gemeten eigenlijk)
Ik ga over een week of 2 met vakantie (en kan daar helaas nie trainen). Na de vakantie ga ik beginnen met bulken, om toch wat massa aan te zetten
. Nogmaals thnx allemaal, dankzij jullie uitleg (sticky's enz.) ben ik ver gekomen en wil ik nog verder gaan
Ik ben ca. 3 jaar geleden begonnen met trainen, waarbij ik de eerste 6 maanden cardio en FB deed (tijdens cutten). Tijdens deze 6 maanden ben ik , dankzij jullie

Op dit moment ben ik:
1.85 m
~90 kg (voorheen 113 kg)
vet%, geen flauw idee (nooit gemeten eigenlijk)
Ik ga over een week of 2 met vakantie (en kan daar helaas nie trainen). Na de vakantie ga ik beginnen met bulken, om toch wat massa aan te zetten

Comment