Female fitness model?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Female fitness model?

Hallo, ik ben Tamara, 32 jaar. Na jaren gesport te hebben ben ik door rugklachten sinds 2 jaar steeds minder gaan doen..helaas vanaf september helemaal niets meer gedaan. Nu 6 weken geleden aan een hernia geopereerd en ik mag eindelijk weer gaan opbouwen! Bewegen, eindelijk
    Ik mag voorlopig nog niet hardlopen, en groepslessen die veel "spring"oefeningen bevatten, of buikspieroefeningen die funest zijn voor je rug (vnl x-co) ga ik ook mijden. Ik wil me nu meer met fitness gaan bezighouden! Sterke rug en buikspieren kweken, afvallen, dat is het begin. Dan wil ik werken naar een female fitness model look! Whish me luck

Luck!

Nee maar leuk dat je weer kan gaan trainen, dat zal flink spierpijn opleveren in het begin
    Mag ik vragen wat je aan je rug hebt/had?
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

@robbie, hernia

sterkte iig met het behalen van je doelen.

Comment

Thanx voor de succes wensen. Ben me momenteel aan het orienteren op een juiste voeding..pff dat is nog een heel karwei! Momenteel doe ik voornamelijk nog stabiliteitsoefeningen, mag ik wandelen 1,5 uur en fietsen max 30 min..verder mag ik max. 10 kg tillen, (maar mijn kids zijn al zwaarder en die moeten toch af en toe echt even getild worden,,) duurt dus nog wel ff allemaal..
        groetjes Tamara

Comment

Welkom

Comment

Gezellig...

Comment

welkom!!!

nix leuker dan een doel voor ogen hebben

en (als het strx mag)

er KEIhard voor trainen

echt verslavend...ik spreek uit ervaring

suc6