Hallo,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo,

Hallo,

Ik ben Max ik ben 18 jaar. Ik fitness nu een maand en heb eindelijk de sport gevonden die ik leuk vind

Ik train ongeveer 3x per week zonder schema. Deze krijg ik volgende week. Met als doel om in gewicht toe te nemen. Want ik ben 1,70 en weeg 59 kilo. Mijn doel ik ongeveer 65 tot 70 kilo. Is dit reëel?

Ik heb ook een aantal vragen. Nu de zomervakantie voor de deur staat ben ik van plan om echt serieus bezig te gaan. De zomervakantie wil ik gebruiken om te wennen en het te leren. Wat is nou wat en met wat train ik welke spier.

Als de zomervakantie voorbij is wil ik ook gaan diëten, is dit verstandig na 3 maanden fitness? En wat zou het beste dieet zijn voor mij als je een echte ecto?
    En wat raden jullie mij aan? Full body training of split trainingen?(Spierpijn maakt me niks uit)
    En wat heb ik veel nodig als ecto? Vetten, eiwitten koolhydraten of alle drie?
    En wat is een goed schema voor een ecto?

Zodra ik mijn schema heb zal ik hem ook posten.
    Last edited by maxos; 27-06-2012, 16:03.

Nadat ik wat Sticky's heb gelezen ben ik erachter gekomen dat ik rond de 2630Kcal nodig ben per dag. Eiwitten stonden op 115G
    Vetten op 58G
    Kooly op 411g.
    Nu las ik dat ik daar niet op moet letten, hoe kan ik erachter komen wat die waarden wel moeten zijn?

Alvast bedankt.

Comment

Welkom

Full body doen en een goed bulkschema opstellen

Comment

Na een x aantal sites ben ik erachter gekomen dat mijn vetpercentage tussen de 11 en 12,5 % ligt.
        Is ook wel ff handig om te weten denk ik.

Comment

Hallo,
          Mijn vriend is van onder de 60 kg, nu bijna bij de 70 aangekomen. (is 1,73 geloof ik) Combinatie van trainen, shaken en mijn geweldige kookkunsten. Haha. De informatie hier over kan je vinden op deze site dus heb alle vertrouwen in je doelstelling als je hier vol voor gaat!
          gr karlijn

Comment

je onderhoud ligt rond de 2600 kcal toch? Om aan te komen tel je hierbij een 400 kcal op. dus dan kom je op 3000.

3000 kcal: eiwitten 200g, koolhydraten, 300g, vetten 110g.
            Je moet wel begrijpen dat dit een uitgangspunt is.

test dit een 2 maanden. kijk hoeveel je bent aangekomen, wat er is gebeurd met je spiermassa en vetmassa, en ga daarna verder je voeding optimaliseren aan de hand van de resultaten.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

van 59 naar 70 is heel reeel, daarboven ook nog wel. Ben zelf van de 58 / 59 kilo en 1.74 naar de 66 kilo gegaan in vrij korte tijd =). Zorg dat je een goed schema opsteld. Goed eten, trainen en rusten.

Succes!
              Keep going, That's all there is to it. Keep going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X