Hey Hey.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hey Hey.

Hallo Mensen.

Ik ben nieuw op dit forum en wil me eigen graag voorstellen.

Ik ben Marc,
    20 jaar oud & zoekend naar een beter gezond leven.
    Vorig jaar Veranderde heel mijn leven, midden in mijn opleiding metaalconstructie kreeg ik de Ziekte van Crohn.
    Ik moest 50 x per dag na de wc en verloor 15 kilo lichaamsgewicht in 3 weken tijd.
    Ik ben er bovenop gekomen en wil mijn leven drastisch veranderen omdat het van Levensbelang is.
    Na velen weken tobben om na de sportschool te gaan heb ik me eigen eindelijk aangemeld.
    Ik train nu 5-6 dagen in week week Cardio/kracht, ook heb ik mijn eetpatroon helemaal omgegooid (wat heel moeilijk was).
    Ik ben 1.72m en weeg nu een gammele(schamende) 62 kilo.
    Ik hoop door weightgainers te gebruiken mijn streefgewicht van 75 kilo te halen in Spieren.
    Hoe en wat moet ik nog uitzoeken maar ik hoop dat ik het vol houd en mischien steun krijg van het forum.

Sorry voor het lang Verhaal, Maar Hello new life!

Groetjes Marc.

Het Marc,
    Goed dat je je hier hebt aangemeld voor de nodige informatie.
    Als er vragen zijn kan je die altijd stellen.

Succes om naar de 75kg te gaan!
    Calisthenics / Street workout

Comment

Welkom

Comment

heya kerol, welcome !
        "Poor form in the gym is caused by insufficient yelling"

Comment

Hey!
          Kut is dat he, als je lichaam je in de steek laat. Een goede conditie kan echter wel helpen bij dergelijke aandoeningen!
          Alleen goed kijken of weightgainers niet schadelijk zijn voor je, of dat je ze misschien zelfs wel vergoed krijgt van de verzekering als het via je internist/dietist wordt voorgeschreven. Misschien een tip waar je wat aan hebt.
          succes!

Comment

Hey dat is zeker een goed idee =] ik zal het is vragen of ik het vergoed kan krijgen.
            Dankjewel.

Comment

Hoi welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X