ja daar ben ik weer na 2 jaar afwezig te zijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ja daar ben ik weer na 2 jaar afwezig te zijn

Beste allemaal na 2 jaar ben ik eindelijk op de rail Ik had al een aanmeldingen gedaan op deze site was actief maar in een keer was het goed mis gegaan maar nu heb ik 5 maanden geleden de draad weer opgepakt van kracht training en het was echt nodig.Ik was eerst 78 kg en vetpercentage van 33 procent.
    Nu ben ik op een punt gekomen van een gewicht van 65 kg ,vetpercentage van 24 procent en spier massa van 54.3 .En ik hoop door anderen dat ik meer informatie ken bijleren en ja ik lees ook de sticks door ,Maar ben toen indertijd goed geholpen en ik hoop dat het nu wel goed komt.ik heb de ziekte van crohn en sporten en kracht ben ik nu eindelijk onstekings vrij en dat heeft best lang geduurd. groetjes yvonne

Welkom back!
    What you put in you get out.

Comment

Goed zo en nu doorpakken.

Ps als je 65kilo weegt met 24% vet heb je ongeveer 12,5 kilo vet, de rest is dan vet vrije massa (vvm) geen spiermassa.(klein detail verder)

Comment

Welkom en suc6
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Goed zo en nu doorpakken.

Ps als je 65kilo weegt met 24% vet heb je ongeveer 12,5 kilo vet, de rest is dan vet vrije massa (vvm) geen spiermassa.(klein detail verder)
          bedankt dan weet ik dat ook weer maar binnenkort mag ik een onderwater meter meedoen met een onderzoek van vetpercentage en crohn.
          heb vele onderzoeken gedaan De laatste onderzoek was lucht blazen in een zak en daar mee konden ze onsteking vinden zodat de andere onderzoeken straks bij de huisartsen kunnen en dat sommige dingen sneller kunnen uitsluiten ,vind het best belangrijk aan zo onderzoeken mee te doen.Alleen die vermoeiheid merk ik nog niks Ben wel uitgerust als ik wakker wordt smorgen maar smiddag val ik zo een slaap volgens mij arts zal dat een tijdje duren dus gewoon 3 keer per week kracht en een keer zwemmen.

Comment

welkom terug, waarom niet op oude account?
            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
              welkom terug, waarom niet op oude account?
              ik kon hem niet meer vinden en dacht dat het zal wel verwijderd zijn ,en vergeet echt af en toe namen wat ik gebruik

Comment

Welokm en succes met het behalen van je doelen!!
                I'm in transformation mode!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X